加入最愛專欄  收藏文章 

2020-12-04Text: Yan Law

【食煲仔飯喇】煲仔飯專門店登場!備長炭燒+特製豬油,飯粒乾爽軟熟超惹味

  天氣凍冰冰,好想食煲仔飯!編者食過最好食的煲仔飯,不是用石油氣或煤氣爐煮,而是用炭爐燒出來,入口不但熱辣辣、暖笠笠、香噴噴,還有一股炭火焦香,令人非常窩心!最近更有舖頭用備長炭煮煲仔飯!我估好似日本人用備長炭煮飯一樣,飯粒香軟可口。哪裏有得吃?去「點煲」吧!這間煲仔飯專門店還有一大賣點,就是大搞武俠風格,一入門口就有最具江湖味的「懸紅榜」和「英雄榜」,牆上仲有「降龍十八煲」裝飾,食煲仔飯之前先打卡熱身,好忙!

 

 

  「籠蒸釜猛」菜單中,作為「釜猛」派代表的煲仔飯,由挑選食材、調味到火喉控制都盡顯真功夫!煲仔飯的最大亮點是選用備長炭來煮,據講可以燒出均勻雄猛的火力,令飯粒軟綿帶微焦、飯焦黃金香脆的,也有效鎖緊食物的原汁原味,即使不加任何調味醬汁都可以享用最佳風味!單是這樣已做煲仔飯界的「武林至尊」?不!秘密還有其自家特製豬油,大家按個人口味適量加入熱騰騰的米飯裏拌勻,香味爆破!

 

  天氣凍冰冰,最多人點必定是「豉汁白鱔煲仔飯」!餐廳選用經店內自設魚缸深層淨化2天的白鱔,每天現場生劏,保證新鮮。吃一口,鱔肉肥美,肉質結實,而且滿滿魚油膠質口感,好吃!愛吃海鮮的,還可試試「金銀蒜龍躉煲仔飯」,魚肉鮮嫩肉厚,配搭金銀蒜吃,好惹味!創新一點的,有「芝士櫻花蝦金蠔銀魚煲仔飯」、「海膽安格斯牛肉煲仔飯」、「金銀蒜開邊蝦煲仔飯」等,款款都各有特色,選擇困難症大發! 

 

  因應疫情,外賣需求大增,「點煲」更特別推出原個煲仔飯外賣套裝,以保溫不織布袋盛載原個煲仔飯,讓大家即使在家中都可以品嘗到熱騰騰的煲仔飯,非常貼心!

 

豉汁白鱔煲仔飯 $118

金銀蒜龍躉煲仔飯 $118

金銀蒜開邊蝦煲仔飯 $98

 

  除了一系列特色煲仔飯,煲仔菜亦同樣惹味,其中「砵酒大鱔煲」和「勁辣滑雞煲」最受歡迎,同樣靠「氣味」取勝!前者酒香突出,後者香辣撲鼻,未知味道如何,光聞就已經垂涎三尺,好想吃!

 

砵酒大鱔煲 $138

勁辣滑雞煲 $88

 

  最後當然少不了代表「籠蒸」派的點心,款款賣相精緻。喜歡傳統點心?有「蟹籽香菇燒賣」,用料十足!「鳳尾蝦春卷」也是好選擇,酥脆鮮甜又不油膩,紅紅的蝦尾露在春卷的外面,夠吸睛!但論搶鏡程度,始終不及「奶皇小豬包」及「真係冬菇包」,造型可愛特別,放入口前一定要先影相打卡呃like!

 

蟹籽香菇燒賣 $22

鳳尾蝦春卷 $22

奶皇小豬包 $22

真係冬菇包 $22

 

點煲

地址:馬鞍山新港城中心2樓2203號舖

電話:2363 3166

營業時間:星期一至日11am-10pm

 

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#美食地圖 #新餐廳 #煲仔飯 #點心 #馬鞍山 #備長炭 #炭燒
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share