加入最愛專欄  收藏文章 

2021-01-22

【趁當造吃】水果達人推7款最紅日本士多啤梨!今年邊款平咗?邊款最香甜?新品種登陸!

一試愛上︰熊本「菊池長柄」士多啤梨

 

  睇咗咁耐,究竟近來邊一款士多啤梨最受熱捧呢?就是來自熊本縣的「菊池長柄士多啤梨」!日本農民使用糖蜜來裁種,落足心機,不但粒粒飽滿,香甜得來還多一份蜜香,而且好Juicy!產期比其他品種短,只有6至8星期,想一試就要把握時機喇!

 

熊本菊池長柄糖蜜士多啤梨 $888/ 盒

(圖片來源︰進濤菓欄網站)

*各大商店價錢各有不同,只供參考

 

產地︰熊本縣

當造期︰1月至2月中

甜度︰*****(5星最高) 

 

新品種登場!佐賀莓小姐

 

  除了以上7款士多啤梨,今年仲有新品種登陸香港!就是2018年在日本佐賀縣登場的士多啤梨「Ichigosan」佐賀莓小姐!佐賀莓小姐是由佐賀縣、農協和果農用了7年時間研究出來。士多啤梨色澤紅潤,有甜甜的香氣,吃起來多汁之餘,果味亦夠濃郁!今年想來點新意思的話,不妨試試「佐賀莓小姐」!

 

佐賀莓小姐

(圖片來源︰佐賀縣香港事務所官方Facebook)

 

售賣點︰日式超級市場、果欄、水果店有售

價錢:$168 - $400(各大商店價錢各有不同,只供參考)

 

Read More:【期間限定】日本新品種「佐賀莓小姐」到港!6款必食士多啤梨甜品:忌廉蛋糕、拿破崙、草莓撻

 

下頁睇選購士多啤梨貼士

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#士多啤梨 #當造水果 #清洗方法 #選購貼士 #佐賀莓小姐 #新品種 #甜王 #閃亮香 #熊香 #淡雪 #古都華 #白珍珠 #長柄 #日本士多啤梨
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share