加入最愛專欄  收藏文章 

2022-06-02Text: Ariel ChanPhoto: 由IKEA提供

IKEA榴槤盛宴回歸!6款D24榴槤甜品限定開賣︰特濃D24榴槤新地/芝士窩夫/班戟!

  等了又等,各位「榴槤控」最期待的日子終於來臨啦,我們又可以食盡天下間的榴槤美食!編者收到消息,一年一度的D24榴槤甜品系列回歸IKEA!今次不單止有人氣D24 榴槤燕麥奶新地,還有好多選擇,好像是榴槤芝士窩夫、榴槤班戟、榴槤千層蛋糕等等,全部都是期間限定,mark實日子去開餐啦!

 

  闊別一年,我們終於可以在IKEA品嘗夏日果王的甜品,記得去年推出的D24 榴槤燕麥奶新地筒及特濃D24 榴槤燕麥奶新地超搶手,今年這兩款人氣雪糕繼續進駐IKEA的美食站!D24 榴槤味道濃郁,試真啲更帶微微酒香,混合冰凍雪糕簡直是天堂級美食;至於燕麥奶新地鋪上榴槤果肉,未見真身已經聞到果香,仲可以加$9追加一份榴槤肉!驚喜還未完, 美食站由六月中起快閃推出額外三款榴槤品種之新地,口味兩周更換一次,全部都有有燕麥奶新地筒及特濃燕麥奶新地兩種吃法,可以期待一下!

 



D24榴槤燕麥奶新地筒 $9

供應日期︰即日至6月14日

 

特濃D24榴槤燕麥奶新地 $19

追加榴槤肉 $9

供應日期︰即日至6月14日

 

  略嫌雪糕不夠喉?IKEA仲有烘焙類的榴槤甜品!全新「D24榴槤芝士窩夫」,濃厚軟滑的芝士遇上香甜可口的榴槤,再配上鬆軟的窩夫,齒頻留香,另外香港限定的「D24榴槤球」都是必食item,脆卜卜的皮包裹著榴槤,超邪惡!

 

D24榴槤芝士窩夫 (2件)$16

供應日期︰即日至7月31日

 

D24 榴槤球(香港限定) $6

供應日期︰即日至7月31日

 

  還有經典的D24 榴槤千層蛋糕及D24 榴槤班戟,前者層次豐富的千層皮夾著榴槤香的淡奶油,入口濃郁細滑;後者採用斑蘭味班戟皮,加入新鮮榴槤果肉,口感好豐富!款款都咁吸引,不知道試邊樣好?Why not all!

 

D24 榴槤千層蛋糕 $29

供應日期︰即日至7月31日

 

D24 榴槤班戟 $13

供應日期︰即日至7月31日

 

同場加映︰瑞典國慶及仲夏節美食(供應日期︰即日至6月30日)

 

 

  IKEA的新品又怎止得榴槤甜品!為慶祝6 月 6 日瑞典國慶及 6 月 24 日瑞典仲夏節,IKEA都準備好多限定主食和甜品!瑞典仲夏節的開胃頭盤率先帶來「菠蘿雞肉薯仔沙律」($36),口感清新;主食就帶來惹味酸酸甜甜「黑毛豬火腿烤雞胸配香草番茄椰菜花飯及菠蘿莎莎」($56),以及香港限定「和牛粒青醬意粉」($49),青醬由蒜泥、甜羅勒和松子仁調配而成,味道有驚喜!

 

  瑞典國慶期間,IKEA 餐廳亦推出限定主食及甜點,包括香港限定「穀飼西冷牛扒拼蝦餅伴薯蓉配牛肝菌忌廉汁」($83)及以瑞典國旗顏色為靈感的黃藍色瑞典蛋卷($9/$46),蛋卷用上吸睛的藍色蝶豆花味蛋糕,包裹著檸檬味忌廉,口感清香,夏天啱食!

 

瑞典蛋卷(蝶豆花檸檬) $9

另有急凍版本170克 $46

 

IKEA分店地址︰

 

銅鑼灣分店︰柏寧酒店地庫(設有瑞典美食廊及美食站)

九龍灣分店︰MegaBox L4 (設有 IKEA 餐廳、瑞典美食廊及美食站)

沙田分店︰HomeSquare L6(設有 IKEA 餐廳、瑞典美食廊及美食站)

荃灣分店︰青山公路 388 號 8 咪半 3 樓(設有 IKEA 餐廳、瑞典美食廊及美食站)

大埔分店︰大埔超級城B區2樓238A號舖(設有瑞典美食廊)

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#IKEA #甜品 #榴槤控 #D24榴槤芝士窩夫 #香港限定 #D24 榴槤千層蛋糕 #特濃D24榴槤燕麥奶新地 #D24 榴槤球 #D24榴槤 #D24榴槤燕麥奶新地筒 #榴槤甜品 #夏日果王 #識食 #D24 榴槤班戟 #晚市開餐推介
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share