加入最愛專欄  收藏文章 

2023-01-19Text: Yan Law

大阪買水果攻略|黑門市場專劏遊客?改去「大阪果欄」掃貨!日本人大推4個買當造水果熱點!自己食、買手信都啱!

  農曆新年未到,很多人都已經提早跑到日本旅行!早前旅遊預約平台KKday Japan公布「2023農曆年春節期間最熱門日本城市」排行榜,其中大阪超越東京、京都位居第一!大阪作為日本第二大城市,向來以地道美食、娛樂活動和夜生活而聞名,絕對是自由行熱門目的地!以往大家去大阪自由行,總愛到黑門市場買當造水果回酒店吃,或帶回香港做手信,不過就怕被專做遊客生意的店舖「生劏」!想知哪裏買到又平又新鮮的水果?即睇!

 

【大阪買當造水果攻略】1. 木津市場

 

  相比起遊客味濃的黑門市場,位於難波車站旁的「木津市場」就明顯較地道!擁有逾300年歷史的木津市場,是大阪其中一個最大型的批發市場,場內有超過150間商店,既賣生果,也賣海鮮、肉類、和乾貨等,而且價錢非常便宜,聽說黑門市場有部分店舖都是從木津市場取貨!難怪木津市場能享有「大阪果欄」的美譽!

 

  提提大家,木津市場開得早又收得早,而且逢星期日休息,星期三亦會不定期休息,如果想去買水果,一定要早點起床出發!木津市場位於大阪市中心,交通算很方便,可乘地鐵到「大國町駅」下車,於1號出口,步行約5分鐘就到;或於「今宮戎駅」下車,步程同樣為5分鐘左右。

 

(圖源:木津市場官網)

(圖源:木津市場官網)

(圖源:木津市場官網)

 

木津市場

地址:大阪市浪速區敷津東2-2-8

電話:+81 6-6631-1131

營業時間:6am-11am(星期日和公眾假期定休,星期三不定期休息);以官網時間表為準

交通:(御堂筋線、四橋線)「大国町駅」下車/(南海本線)「今宮戎駅」下車

網址:https://kizu-ichiba.com/

 

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#天滿市場 #大阪市中央批發市場 #CNY2023 #日本 #大阪果欄 #旅遊 #遊客 #黑門市場 #木津市場 #旅行 #生果 #手信 #自由行 #水果市場 #大阪自由行 #水果 #春節 #大阪 #農曆新年 #KKday Japan #玉出超市
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share