加入最愛專欄  收藏文章 

2016-05-26Text: Cecilia Wang

【潮跑馬拉松】跑入迪士尼樂園!還有海賊王陪你一起動起來!

海賊王粉絲大召集!7月10日中環開跑!

 

 

  繼去年於台灣新北市舉行「One Piece Run」之後,今年7月海賊王來到香港啦!

 

  首屆「One Piece Run」香港站將於7月10日早上8時至下午6時舉行,地點為中環海濱。比賽分為5公里及2公里賽事,5公里屬個人組計時賽,須年滿12歲才能參加;而 2公里比賽則分為「個人繽紛組」的非計時賽、及9人組隊的「隊際繽紛組」計時賽,年滿6歲就可參加。

 

 

超正選手包大公開!

 

 

  醉翁之意唔在乎成績,而係享受玩嘅過程,同攞個超正嘅選手包!有不少粉絲會專門為了獲得選手包而參賽!而今次的海賊王選手包超正呀!

 

 

 

  今次選手包仲分咗普通版同特別版!普通版有毛巾、T恤、獎牌、印水紙同索繩袋,首3000名報名嘅參加者仲可以得到招牌路飛草帽!

 

 

  而限量2000份嘅特別版就有日本潮牌AAPE加持,入面嘅AAPE X ONE PIECE 跑步背心、紀念包、完成賽事獎牌及One Piece 嘉年華入場券。 

 

 

  One Piece Run 2016香港即日起接受報名,名額還剩少量,大家抓緊時間!

 

首屆「One Piece Run」香港站

日期及時間:7月10日早上8時至下午6時

地點:中環海濱活動空間

報名網址:http://www.onepiecerun.hk/

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多玩樂 What’s On文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share