加入最愛專欄  收藏文章 

2018-12-19Text: Vicky LamPhoto: 網上圖片

【聖誕市集速報】仲喺連鎖精品店買禮物?嚴選兩大市集+必買Made in HK聖誕禮物!

送給閨密:

 

浪漫香氣伴你迷人一聖誕─香氣石、香薰掛飾

 

香薰set有齊掛牌同蠟燭、香薰精油、掛牌,用黎送禮就最啱!(網絡圖片)

 

  聖誕裝飾總是被批評不環保,紅紅綠綠的裝飾用過即棄。本地香薰職人推出了香氣石掛飾,美觀之餘還可以Keep住香噴噴!乾花和絲帶簡直融化少女心,還可以加名訂制特別掛牌,別具心意,何不和閨密一人一個呢?除了掛牌,香薰蠟燭set好受歡迎,用來交換禮物最適合!

 

掛牌靚到好似藝術品咁,最適合同好姐妹一人一個!

乾花同絲帶的搭配,冇女仔唔中意嘅!(網絡圖片)

 

攤位資料:

w.hye.s

IG:@w.hye.s

*攤檔以當日市集為準。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多玩樂 What’s On文章
你可能感興趣
#聖誕 #市集 #交換禮物 #Christmas2018 #手作 #環保 
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share