加入最愛專欄  收藏文章 

2018-12-19Text: Elize Chan, Amber YiuPhoto: Daren

【小編大戰攝影師】玩轉AIA嘉年華2018!精選必玩機動遊戲+攤位試玩攻略

  每年年尾,大家最期待的必定是AIA歐陸嘉年華啦!踏入了第五個年頭,除了有25個緊張刺激又受歡迎的機動遊戲之外,仲有很多攤位遊戲都再次回歸,超過100萬隻公仔等住俾大家贏哂返屋企!重點是,今年的公仔質素不錯喔,至少不是崩壞版本,玩得過!

 

  小編今年繼續與攝影師攤位遊戲大對決,輸的一方更要接受大懲罰,登上被封為「最玩命」的機動遊戲!

 

  即刻去片!睇下「超強4人組」點樣玩轉AIA啦!

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多玩樂 What’s On文章
你可能感興趣
#AIA #聖誕 #Christmas2018
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share