加入最愛專欄  收藏文章 

2021-06-08Text: Yan Law

《調教你MIRROR》開播啦!姜濤第一次見梁祖堯「受驚嚇」?鏡仔患「被害妄想症」?首集有咩必睇場面?

  「鏡粉」期待已久的ViuTV節目《調教你MIRROR》昨晚終於首播啦!人前有型有款的MIRROR,到底在斷絕經理人、助手和化妝師等人的協助下,將會怎樣被梁祖堯「調教」?進化成為更團結的「Better MIRROR」?節目組早前釋出多段預告片,既看到12子在出發前往「訓練營」的船上累極入睡,也看到他們親口承認成員間心存芥蒂、經真情流露的分享後流淚相擁的畫面,吊足粉絲的胃口!說了那麼多,到底第一集有乜亮點?即睇!

 

1. 節目組早在去年底《全民造星III總決賽》已開始做準備?

 

  不少「鏡粉」都知道,《調教你MIRROR》是MIRROR準備開演唱會前幾個星期抽空拍攝的,當時12子認為「演唱會已經唔夠時間籌備,點解仲要我哋嘥10幾日入camp」,故曾怪責經理人花姐的安排!但其實花姐和梁祖堯在背後花了不少心思,只望12子經過「調教」後可以變得更團結,也可以互相借鏡學習,間接令演唱會變得更好睇。

 

  首集播出時,相信不少觀眾都十分驚訝,原來早在去年12月26日,即《全民造星III總決賽》當晚,梁祖堯已秘密地開始為節目做準備,不但在後台找MIRROR聊天(MIRROR是當晚的演出嘉賓),又訪問部分隊員覺得MIRROR紅不紅?其中很有趣的一幕是,姜濤一看見梁祖堯就「大受驚嚇」,說話時完全不敢直視對方,有網民形容他「好似喺學校撞到訓導主任,超搞笑!」至於梁祖堯點睇MIRROR?他就感覺「各人的質地和目標都不同,好難調教!」

 

(截圖自《調教你MIRROR》)

(截圖自《調教你MIRROR》)

 

(截圖自《調教你MIRROR》)

 

下頁繼續睇其他亮點

 

全城注視!銀行定存比較神器,助你搵到最佳息率!► 立即了解

更多玩樂 What’s On文章
你可能感興趣
#ViuTV #電視節目 #綜藝節目 #真人騷 #調教你Mirror #MIRROR #鏡粉 #梁祖堯 #花姐 #姜濤 #Ian #陳卓賢 #MIRROR GO #Anson Kong #Edan #呂爵安
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share