加入最愛專欄  收藏文章 

2018-11-16Text: Amber YiuPhoto: Daren Cheung

【聖誕禮物籃】首推$238,800終極離地禮品籃 City’super心思Hampers大放送

獨家發售!充滿美味的聖誕倒數月曆

 

  近幾年都非常流行聖誕倒數月曆,今次city’super就首度引入「Joe & Seph’s 聖誕倒數月曆」,與倫敦手工爆谷倒數聖誕,你試過未呢?月曆有12款天然又創新的爆谷,一定可以照顧不同人的口味!

 

Joe & Seph’s 聖誕倒數月曆 $288

海鹽焦糖味爆谷

 

  另外,如果你有朋友鍾意食軟糖嘅要留意啦,因為今次還有「Buttermilk聖誕軟糖倒數月曆」。Buttermilk以經典軟糖陪你倒數聖誕,每日都試到不同味道,日日甜入心!

 

Buttermilk聖誕軟糖倒數月曆 $165

 

終極離地之選:定價 $238,800的至尊豪華禮品籃

 

  正所謂沒有最貴,只有最貴,可能係令你最震驚的聖誕禮物籃出現了!這款至尊豪華禮品籃「Christmas Extravaganza」,定價為港幣238,800元,係23萬8千啊!!!

 

 

  這款離地禮品籃包含多枝「藍籌」級名酒,例如傳奇酒莊Château Lafite-Rothschild 的82年佳釀、已停產的「日本輕井澤能系列15年單一麥芽雪莉桶威士忌」等等。另外,豪華禮品籃更包括兩小時的個人化美食服務,讓city’super安排專人為派對打點一切,真係諗起都覺得離地啊!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多Shopping What’s On文章
你可能感興趣
#city’super #禮品籃 #Christmas2018 #giftlist2018
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share