加入最愛專欄  收藏文章 

2019-05-09Text: Amber Yiu

【唔知好嬲定好笑】仲送康乃馨?精選5款搞怪母親節禮物

  仲有三日就到母親節,不論你是Deadline fighter還是一早預備好禮物的乖寶寶,都可以「參考」下小編為你準備的母親節禮物清單。但小編要在這裏戴定頭盔先…因為,萬一你跟住送呢啲禮物俾母親大人,輕則「哦你幾日」,重則「一個月無飯食」;不過,亦唔排除有媽媽係會開心的,咁大個人,自己執生啦!(微笑Emoji)

 

1. 花膠花

 

  講到母親節,好多人都會送康乃馨嚟表達對媽媽的愛意。但是,鮮花會凋謝,最後都要扔到垃圾桶。為了大家不要加重堆填區的負擔,不如送一束食得嘅花——花膠花。

 

睇得又食得,媽媽「應該」喜歡吧……

安記瑰麗傳情花束 $668

如果有得送貨就好,小編唔想喺街拎住,因為……太足料,好重啊!

安記慈愛馨情花束 $998

 

2. 文青課金之選:手作金錢花/帽

 

  如果略嫌煮花膠麻煩,不如索性送錢,讓媽媽自己去買喜歡的東西。但送錢也要送得有心思有態度!大家真的要向台灣和內地的網民好好學習,他們DIY了一束「金錢花」和「金錢帽」送給媽咪……

 

真係你送埋我個份……因為小編無咁多錢啊!(網上圖片)

細細枝都OK嘅……(網上圖片)

 

  以下就是震驚13億人口的「台幣帽」,手工也太好了吧。希望媽媽會戴住去街市,唔夠錢俾就係個頭到抆一張出嚟,連排隊㩒錢的時間都省下,好窩心的禮物!

 

傳說中的「台幣帽」!(圖片來源:爆廢公社)

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多Shopping What’s On文章
你可能感興趣
#母親節 #禮物 #搞怪
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share