加入最愛專欄  收藏文章 

2017-11-21Text: Cecilia Wang

【開倉速報】Green Common健康零食開倉 必買未來漢堡扒、羽衣甘藍脆片

  

 

  下個月就係聖誕節,不如買定禮物同派對健康小食,過一個開心假期啦!今個星期Green Common正於九龍灣舉行開倉,美國BeyondMeat2.0植物漢堡扒、加拿大gardein素魚柳、素雞柳、素蟹肉塊、Common Good冷壓果汁、有機亞麻籽、西班牙Greenday羽衣甘藍脆片等等,全部特價發售。同場仲有本地潮牌服飾和眼鏡,低至1折!

 

 

日期: 20-24/11 (11am-7pm),  25/11 (11am-3pm)

地址: 九龍灣宏遠街1號一號九龍LG01號店

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多著數速遞文章
你可能感興趣
#素食 #健康零食
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share