加入最愛專欄  收藏文章 

2019-05-30

【期間限定】7-Eleven全新產品登場!多款日、韓、台直送零食任你買

  不論你返工放工、出街、放Lunch,你見得最多的一定是總有一間係附近的7-Eleven啦!今期7-11就為大家提供多款日、韓、台直送美食和多款期間限定產品,一齊買返堆返Office咬下啦~

 

日本直送:Häagen-Dazs雪糕杯($39/杯)

必試指數:★★★★★

 

  最新的日本直送Häagen-Dazs雪糕杯分別是「杏仁焦糖曲奇味」和「抹茶芝士曲奇味」。

 

焦糖奶油雪糕再加上焦糖醬,表面再撒上烘焙杏仁片及牛油曲奇脆粒,正!

抹茶芝士扭紋雪糕加上抹茶醬,小編已經想像到陣味!

 

日本直送:POKKA SAP JELEETS焦糖布甸飲料($15/枝)

必試指數:★★★★☆

 

  飲得嘅布甸你試過未呢?呢款日本直送的焦糖布甸飲料,除咗用了北海道鮮奶忌廉外,仲真係加咗布甸!!!

 

大家記得係飲之前要搖七次,咁就可以布甸變成啫喱!

 

日本直送:TAIYO比利時焦糖窩夫($13/件)

必試指數:★★★☆☆

 

  好多人去日本旅行,都會去7-11買窩夫食,小編都係其中一人。而家,香港嘅7-11都有「日本直送」嘅焦糖窩夫啦!

 

點解日本人可以整到咁好味嘅零食??!!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多Foodie What’s On文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share