加入最愛專欄  收藏文章 

2020-04-08Text: Amber YiuPhoto: 網上圖片

【抗疫廚房】日本大熱即食麵創意食法!卡邦尼、親子丼、茶碗蒸,入廚新手都做到!

4. 香脆之選:即食麵Pizza

 

  不少人都是Pizza愛好者,但要自己在家焗Pizza又談何容易?叫外賣又不能確保Pizza是香脆的……唔怕!一齊用即食麵整脆卜卜的Pizza啦!你只需要用即食麵、芝士,加上你喜歡的配料,就能輕易整出香脆Pizza,做下午茶就最適合啦!

 

材料:

即食麵 1包 

巴馬臣芝士碎 1包

茄汁 適量

煙肉 適量(可按個人喜好變更食材)

火箭菜 適量(可按個人喜好變更食材)

 

圖片來源:HikakinTV @ Youtube

 

做法:

1. 將麵煮熟後,燒紅鑊並將麵餅煎至兩面金黃色,備用。

2. 將即食麵味粉和茄汁拌勻,塗滿麵餅。

3. 將煙肉、火箭菜和其他配料切好,舖滿麵餅。

4. 灑上大量芝士並放入微波爐加熱約1分鐘即可。

 

圖片來源:life_and_orb @ twitter

 

Read More: 【抗疫不悶】掃泰貨、煮泰菜、拜神解籤,玩轉Online版香港潑水節!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#識食 #食譜 #日本 #懶人料理 #入廚 #DIY #武漢肺炎 #抗疫 #茶碗蒸 #Pizza #卡邦尼即食麵 #日清 #杯麵 #爆紅 #即食麵 #抗疫不悶 #親子丼 #手殘 #新型肺炎 #新冠肺炎 #廚神
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share