加入最愛專欄  收藏文章 

2020-06-29

【期間限定】維他奶薄荷朱古力味豆奶消暑回歸

一提起維他奶,相信大部份香港人都飲過。呢個陪住我哋成長嘅品牌,雖然有成80年歷史,但係成日都不斷創新,仲會推出好多期間限定口味!

 

繼06年推出的Mocha、紅豆及香芋口味,以及13年推出嘅Cookies 'n Cream 味,維他奶今個夏天帶來《維他奶薄荷朱古力味豆奶》。原來呢款飲品,都有好傳奇歷史!

 

好多人以為薄荷朱古力味豆奶係全新產品,其實呢款口味早已經喺1988年推出,當時仲以創新電視廣告宣傳,十分之「潮」!而上年暑假維他奶將呢款口味重新復刻,推出後大受歡迎,火速售罄。

 

見咁多人捧場,所以今年夏天維他奶再次帶嚟《維他奶薄荷朱古力味豆奶》375毫升及250毫升6包裝,等大家再一次感受獨特滋味!

 

究竟《維他奶薄荷朱古力味豆奶》口味有幾特別?佢同一般維他奶一樣,同樣有濃郁嘅豆香,加上誘人嘅朱古力, 以及冰涼薄荷口感,味道層次特別豐富!

 

咁Refreshing嘅感覺,最適合你為炎炎夏日消暑降溫,記得買完雪凍嚟飲,仲正!

 

快啲去各大超級市場及便利店盡情選購《維他奶薄荷朱古力味豆奶》,賣哂就冇喇 !

 

想知更多有關Vitasoy維他奶的最新動態,請登上

Vitasoy維他奶FB專頁:

https://www.facebook.com/VitasoyCalciPlusHK/ 

維他奶 香港 官方網頁:

www.vitavitasoy.com

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多Foodie What’s On文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share