收藏文章 

2019-02-06

【新春菜譜】惹味十足 花菇鮑魚扒生菜

 

  恭喜發財!

 

  今日係大年初二,相信大家都已準備好開年飯。新春期間,大家可能每天都忙著去拜年或者有好多親戚朋友來拜年。賀年菜色煮來煮去都係那幾道菜,有時唔想煮太複雜,又想菜色可以見得人,用來宴客或家庭聚餐都會做到的。

 

  所以,今天教大家一道簡單又容易做到的菜色,過幾日年初七(人日),大家又可以慶祝一餐啦!新春期間,超市或點鋪都有特價罐裝鮑魚,買回來燉幾燉就食得,唔使慢慢浸發,方便又簡單。冬菇今次我買左細細粒的花菇,細細粒容易食,爽口又彈牙,一啲都唔會失禮客人。

 

烹煮時間:1小時

份量:3-4人

 

材料:

 


 

罐裝鮑魚  1罐

冬菇      8朵

西生菜    1個

蔥段      2棵

薑片      3片

蒜頭      3瓣 (切片) 

 

燜冬菇調味: 

蠔油    1湯匙

砂糖    1茶匙

生抽    1茶匙

紹興酒  1茶匙

浸冬菇水  300 毫升

 

鮑魚茨汁: 

鮑魚汁    適量

老抽      1/2 茶匙

冰糖      1小粒 (5克) 

 

生粉水: 生粉  1茶匙 + 清水 1湯匙

 

做法:

1. 冬菇用清水浸3-4小時至軟身,去蒂,留起少許冬菇水。

 

 

2. 鮑魚撕去招紙,原罐放入鍋內,加入浸過罐面的清水,大火滾起後轉小火燉1-2小時,取出放涼後才開罐。

 

 

3. 燒熱鑊落1湯匙油,放入薑片及蒜片爆香,加入冬菇、蔥段及調味汁料,大火滾起後轉細火燜45分鐘至軟身。

 

 

4. 生菜沖洗,放入滾水內加入少許油、鹽焯至軟身,盛起歷水,放在碟上。

5. 燜好的冬菇排放在生菜面。

6. 鮑魚茨汁煮滾,加入鮑魚煮5分鐘待上色,先取起鮑魚排上碟,鮑魚汁煮滾,加入適量生粉水煮至稠身,淋在鮑魚冬菇上即成。

 

 

小貼士: 

 

  罐裝鮑魚最佳食用方法就是原罐慢火去燉,讓鮑魚在罐內慢慢膨脹及將罐內湯汁吸入,放涼後才開罐,這樣處理罐裝鮑魚,吃入口才夠霖而不韌。燉好的罐裝鮑魚請在24小時內食用,未吃的不要貪慳火力,燉完又存放數星期後食用,即食即燉最好,以免變質。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多我家私房菜文章
你可能感興趣
#食譜 #識食 #新年2019
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share