收藏文章 

2021-02-10

【過年好煮意】新版「橫財就手」!辛香惹味「黑椒鹹豬手」,簡單易做隨時加餸!

  星期五就是大年初一,每年準備的賀年菜式,大多離不開燜冬菇、花膠、蠔豉或是南乳燜豬手等等。今次就教大家炮製「黑椒鹹豬手」!準備功夫和做法都好簡單,只要過年前買定豬手放入雪櫃,有客人拜訪都可以隨時加餸;又或者今年想搞搞新意思的話,都可以參考一下這個過年新「煮」意,一樣出得廳堂!大家趕在大年初一前買定幾隻鹹豬手,祝願牛年事事都就手!

 

黑椒鹹豬手

 

 

烹煮時間︰ 90 分鐘

份量︰ 2人

 

材料︰ 

 

 

鹹豬手   1隻

洋葱     1/2 個 (切絲)

 

黑椒汁材料︰

乾葱蓉  2湯匙

蒜蓉    1湯匙

黑椒碎  2 茶匙

蠔油    1湯匙

老抽    1湯匙

生抽    1茶匙

紹興酒  1茶匙

砂糖    1茶匙

鮮露    1 茶匙

清水    150 毫升

 

做法︰ 

1. 鹹豬手沖洗,抹乾。

2. 燒熱鑊落2湯匙油,下豬手兩面略煎,加入過面清水煮滾,改中慢火燜煮60-90分鐘。(期間要留意水份蒸發,需自行加入熱水) 

 

 

3. 燒熱鑊落1湯匙油,下洋葱絲爆炒一會,然後加入乾葱蓉、蒜蓉及黑椒碎爆香,最後加入餘下調味料煮滾。

 

 

4. 鹹豬手加入黑椒汁內,中慢火燜煮15分鐘,鹹豬手先盛上碟。

 

 

5. 黑椒汁加入適量生粉水煮至濃稠,淋在豬手上,即成。

 

 

小貼士︰ 

如家中有高速煲,可以先將豬手用高速煲燜腍,最後才加入黑椒汁內燜煮。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多我家私房菜文章
你可能感興趣
#識食 #食譜 #家常菜 #DIY #自家煮 #2021CNY #新年 #農曆新年 #豬手 #賀年菜 #鹹豬手 #黑椒鹹豬手 #黑椒 #橫財就手
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share