加入最愛專欄  收藏文章 

2016-12-16Text: Elize ChanPhoto: Elize Chan, Dennis Leung

【今年減價更抵玩!】AIA歐陸嘉年華2016攤位遊戲「贏公仔」攻略

  嘩嘩嘩,一年一度的AIA歐陸嘉年華返來了!最重要的是今年遊戲竟然大減價!大部分機動遊戲只需$30至$60,較去年的$40至$100抵玩,而且攤位遊戲都只是$20,減幅相當吸引,你又怎可以錯過呢! 

 

  現場有25個攤位遊戲,送出一百萬個毛公仔,咁多遊戲,花多眼亂,邊個攤位遊戲最易贏到公仔?邊個又係大伏?小編玩盡全場所有攤位遊戲,同你總結一下「攤位遊戲必勝攻略」啦!

 

 

 延伸閱讀  【今年減價更抵玩!】AIA歐陸嘉年華2016「必玩」機動遊戲

 

「贏公仔」無難度系列:

1. 「小飛象及MARIE 瑪麗貓」奶桶挑戰

 

 

玩法:將球拋進牛奶樽內,四球機會,四球全中可得特大獎;三球可得大獎,兩球為中獎;只要入一球都可以拎到細獎,絕對無難度啦!

 

 

所需代幣:2個(4次機會)

難易度:★★★☆☆

公仔吸引度:★★★★★

Tips:因為距離很近,所以只要學似「打籃球」射籃般,就能輕易入樽,不過千萬記住要輕力投球!

 

2. 「Baymax醫神」投籃王

 

 

玩法:將籃球投進籃內,四球機會,四球全中可得特大獎;三球可得大獎,兩球為中獎;只要入一球都可以拎到細獎,同樣無難度啊!

 

 

所需代幣:2個(4次機會)

難易度:★☆☆☆☆

公仔吸引度:★★★☆☆

Tips:玩過籃球機的你一定非常熟練,入一球簡直是輕鬆!

 

3. 「巴斯胡迪」小木樽保齡球

 

 

玩法:利用木球,將所有保齡樽推倒即贏。四次機會,一次便能推倒所有保齡樽可得特大獎;兩次將保齡樽全倒,可得大獎;如此類推。

 

 

所需代幣:2(4次機會)

難度:★★☆☆☆

公仔吸引度:★★★☆☆(這攤位送出的毛毛同大眼仔,實在太可愛了!)

Tips:只要「出盡全力」將球推出去,就可以把保齡樽撞跌,輕鬆贏得巴斯胡迪公仔

 

下頁睇  純粹「靠運氣」贏公仔攻略

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多玩樂 What’s On文章
你可能感興趣
#xmas2016 #本地玩樂 #樂園攻略
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share