收藏文章 

2018-09-13

【小學生的一天】每日返學連踩8個鐘!學生返學慘過返工

  開咗學已經一星期,好多小學上個星期都仲係適應周,通常都會返半日,琴日開始就真係正式返學喇。返全日制嘅小朋友就要開始漫長嘅返學時間,特別係初入小學嘅新生,六歲人仔起身計埋搭車,全日連踩8個鐘,好多家長睇見都辛苦……

 

  睇返forum入面家長分享,「小學生的一天」通常都由晨早6:00開始,7:00前上校巴,返足一日之後多數3-4:00放學,返黎就係時候直踩補習或者做功課。運動同玩樂時間?當然無啦!好彩就早早做完功課可以有得9:00瞓。你話係唔係辛苦過做大人喇?

 

 

家長憂小朋友長期大壓力影響心智發展

 

  全日制原意係下午可以進行其他活動,但留校時間太長,有家長都好擔心長此下去,影響到小朋友心智發展:「先唔計一堆功課要做,早上六點幾起床,直落到夜晚八九點先可以訓,多功課做或者要十點打後先可以瞓,大人都頂唔順,更何況細路,壓力咁大,難怪近年愈來愈多小朋友心靈扭曲甚至輕生。」

 

全日制學生難有親子時間

 

  全日制令小朋友大部分時間都在學校,跟家人見面時間就更少,有家長提到小朋友可以連續幾日都見唔到爸爸:「我仔返小學時,除咗星期五、六晚可以見到爸爸外,可以連續幾日都見唔到爸爸一面,因為我C6放工返到屋企,仔就瞓咗,佢哋返學C6又未起身。」同一間屋都未必見到面,諗起都覺得心酸。

 

家長們:細個讀下晝班有得睇完電視先做功課

 

  全日制自2000年起推行,之前嘅小朋友都係可以返上午或下午校,家長們比較現時小朋友嘅生活同自己當年細個,都替班全日制小朋友感到辛苦,好多家長都話當年可以睇電視完瞓午覺先做功課,輕鬆好多!不過亦有少數當年返全日制小學嘅家長,覺得以前返全日但無功課壓力:「我自細就係全日制,返學係超開心,因為有成班同齡同學,比係屋企對住大人有趣多了。無錯,老師會督住做呢樣果樣,但有同學一齊擔當,同同伴交往嘅樂趣,唔同大人遷就/陪伴一樣,更是成長一部分。」睇黎無論上下午班定全日制都各有支持者,最重要都係家長同學生心理係唔係都可以調節到,一齊搵到令自己同小朋友最舒服嘅方法迎接新學年!

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多親子語文章
你可能感興趣
#小學生 #壓力
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share