收藏文章 

2017-04-07

【好味唔怕肥!】維記推全新半脂鮮牛奶

 

   聽過有報導話唔食早餐唔單止無助減肥,仲會令人記性變差,對身體百害無一利。所以,無論幾忙都好,小編每日朝早都會食咗早餐先開始一日嘅工作!

 

  維記牛奶推出全新半脂鮮牛奶,脂肪含量減半後只含1.8%,最近成為小編每朝嘅良伴,早餐必備,好味唔怕肥!  

 

  半脂鮮牛奶天天在香港製造,脂肪含量比較維記鮮牛奶低50%,只含1.8%脂肪,同樣採用「巴士德適溫加熱處理」,以不超過攝氏85度加熱處理,保存鮮牛奶的天然營養及原味,減少在加熱過程中破壞營養的機會,而且天然無添加,百份百新鮮、健康、味美。

 

  新產品備有225毫升玻璃樽裝、236毫升和946毫升紙盒裝,即日起於7-11 便利店、OK便利店及惠康超級市場*有售。

 

更多詳情,請瀏覽www.kowloondairy.com

 (*225毫升玻璃樽裝只限7-11 便利店及OK 便利店)

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多樂活人生文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share