加入最愛專欄  收藏文章 

2018-01-16

病住開個唱 衛蘭靠意志撐住無失場

  【晴報專訊】衛蘭(Janice)一連三晚假紅館舉行的《Oh My Janice》演唱會前晚尾場,邀得陳柏宇擔任嘉賓,Janice自爆今次開騷前患上嚴重感冒,只能靠意志力撐著,幸好順利完成三晚演出。

 

衛蘭

 

  Janice整個騷甚少講話,她解釋除了不擅長說話,亦因開騷前患上嚴重感冒。「開騷前幾日突然病得好犀利,鼻水倒流搞到喉嚨好唔舒服,全靠意志力。」至於會否開Part 2,她說還未知,稍後會去內地開騷,預計要到二月中才可以休息幾日。

 

陳柏宇自爆來紅館前,不小心揩花了座駕。

 

  Janice感激三晚嘉賓at17、AGA和陳柏宇︰「好感恩可以邀請到佢哋,幾位都係我喺Event常見同好欣賞嘅歌手,一直都好想合作,聽到佢哋唱我嘅歌,感覺好唔同。」

 

擔心做運動整傷脊柱

 

  Janice的身形一直是眾人的焦點,首場時她曾在台上自言為今次演唱會增肥十磅,對此她笑著回應︰「我無特登去增肥,但亦都無刻意去減肥,其實我都有做gym同跑步。(唔怕影響脊柱側彎問題?)我都驚會傷到spine(脊骨)㗎,之前試過運動時傷過腰,所以再做番運動都要少少勇氣,同埋有教練從旁睇住。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share