加入最愛專欄  收藏文章 

2018-01-16

電影評論學會公布賽果 鄧麗欣首奪影后

  【晴報專訊】昨日第24屆「香港電影評論學會大獎」公布得獎名單,鄧麗欣(Stephy)憑杜汶澤執導《空手道》首度榮登最佳女演員,《蕩寇風雲》的倉田保昭成為首位日本人奪最佳男演員;Stephy昨日回應時坦言開心又感動︰「到呢一刻仲發緊夢咁,唔知點處理自己嘅情緒。」

 

鄧麗欣在《空手道》中情感收放自如,令人感到脫胎換骨。

 

  得獎名單還包括最佳電影《明月幾時有》、最佳導演張艾嘉的《相愛相親》,以及《蕩寇風雲》奪最佳編劇獎。

 

張艾嘉的《相愛相親》講述三代女性的情感糾纏。

 

  Stephy憑《空手道》耳目一新的演出,擊敗《黃金花》的毛舜筠及《以青春的名義》的劉嘉玲等,成為今屆的最佳女演員。她昨日回應得獎感受時表示︰「知道呢個消息係嚟自導演杜汶澤,開頭我唔係好信,以為佢講笑,當知道係真的,真係唔識畀反應;多謝導演一路畀咗我好多信任同信心,我會繼續畀心機努力演好每個角色。」

 

《蕩寇風雲》的倉田保昭演活多謀善斷的日本武士。

 

  而身在東京的最佳男演員得主倉田,亦透過電話回應︰「我生存咗72年,一直都覺得無乜緣份攞獎,但今次能夠攞到呢個獎,全賴所有支持我嘅朋友。事態突然不能詳盡而家嘅感情,最後衷心多謝陳嘉上導演,多謝大家嘅支持。」該片導演陳嘉上受訪時表示︰「我最高興是倉田先生的得獎,也謝謝評論學會對這電影的重視。一切努力沒有白費。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share