加入最愛專欄  收藏文章 

2018-03-19

軒仔騎馬仔扮騎師麥偉利 花生友:唔做諧星嘥晒!

  【晴報專訊】將於六月舉行三場紅館騷的張敬軒(軒仔),近日頻頻出招谷個唱。日前他拍片惡搞南非騎師麥偉利,化身騎師Look的送碟專員並攜同網上購買的「愛駒Dahlia」快閃旺角,玩謝一班粉絲。不少人高呼其造型超低能勁搞笑,激讚軒仔唔做諧星堅浪費!

 

 

  軒仔曾聲稱2018年是其「找數年」,他早前已找了第一條街數「出廣東碟及國語碟」。日前,他再在FB宣布「還債」送碟給粉絲︰「留言寫出張敬軒嘅三個優點,並加以說明。」前日,他便化身騎師Look送碟專員空降旺角,即晚將「晒馬」片Po上網,其一身造型模仿與他樣子極似的騎師麥偉利,又孖「愛駒Dahlia」到場,更找來麥長青(麥包)助陣做臨記,誠意十足。

 

軒仔找來麥包搞一場派碟大龍鳳谷新碟及演唱會,最後與歌迷影大合照留念。

 

英國訂戲服 屋企練笑容

 

化身騎師的軒仔,騎住「愛駒Dahlia」抵達球場時,即向著粉絲的方向興奮地策騎,心情異常激動。

 

  軒仔騎著Dahila闖入麥花臣球場時,極速成為焦點,更不時興奮大叫。現場有小妹妹手痕摸Dahlia馬尾,軒仔忍不住吶喊︰「邊個抆我條嘢?妹妹唔好抆我條嘢!」

 

南非騎師麥偉利

 

  事後軒仔高呼好玩,提到化身麥偉利,他回應︰「自從扮過Emma Watson(愛瑪屈臣)後,好多人都話我似麥偉利。今次送碟就想用一個特別方法。」軒仔並透露︰「隻馬係喺網上買番嚟,套衫係特別喺英國訂。我喺屋企練過麥偉利嘅笑容,同埋佢嘅『OK』signature動作。」短片一夜間在社交網錄得逾十萬點擊,很多樂迷瘋狂派Like,聲言好笑到標眼水;有網民則取笑軒仔有病要睇醫生。

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share