加入最愛專欄  收藏文章 

2018-03-20

阿佘袁詠儀同場 Chilam夾在中間「企硬」

  【晴報專訊】懸疑電影《洩密者》及黑色喜劇《家和萬事驚》,昨日在影視娛樂博覽舉行預告片首播儀式。兩部新片的主角,包括吳鎮宇、古天樂、張智霖(Chilam)、袁詠儀(靚靚)及佘詩曼等皆有出席。靚靚更表示很久沒有演喜劇,感覺新鮮。

 

大會安排Chilam站在阿佘與靚靚中間,顯得有點尷尬。

 

  在活動上,焦點集中於張智霖、袁詠儀及阿佘身上,因阿佘曾與Chilam合作而傳過緋聞,難得今次Chilam老婆靚靚也同場。而Chilam影大合照時一度企錯位,站在靚靚和阿佘中間,露出尷尬表情,站姿僵硬,他與阿佘近乎零交流。到祝酒儀式時,阿佘主動跟靚靚碰杯,尷尬氣氛始平息下來。

 

唔需要尷尬

 

吳鎮宇、佘詩曼及張智霖早前到馬來西亞檳城拍《洩密者》外景。

 

  記者笑指Chilam站在兩女之間「硬晒」,他即說︰「唔通軟晒,成條軟皮蛇咁咩!」他並解釋私下在party都見過阿佘,也有打招呼。

 

張達明、袁詠儀將合演新戲《家和萬事驚》。

 

  其後,靚靚提到三人同場時表示︰「好正常,唔係企邊個隔籬先硬晒?(阿佘囉!)其實我哋唔係好熟,我去探班見過幾次,打個招呼係禮儀。我同Chilam都同咁多人傳過緋聞,咁咪好唔得閒?我又唔係細路仔,無尷尬啦!」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share