加入最愛專欄  收藏文章 

2018-10-22

傳阿徐陪女赴外國升學 Eason︰終於可以獨霸一間屋

  【晴報專訊】陳奕迅(Eason)昨天出席代言的按摩椅活動,他自爆前幾天因扁桃腺問題而入院留醫,剛好前日出院才趕及出席活動。

 

病癒後的Eason精神尚算不錯。

 

  提到有消息指太太徐濠縈結束時裝店生意,是為了陪女兒康堤到外國升學,Eason聞言後表示未有聽聞,但隨時有準備,又打趣說︰「咁正,好耐未試過獨霸一間屋,唔係咁益我呀!」他表示到時才知是否捨得,不過讓女兒讀男女校,他都放心,他相信女兒的自理能力,就算識朋友都應該,玩和讀書之間要平衡,他說︰「個女平時好少約朋友返屋企,佢做事都好有交帶,適當時候都會(同朋友)見面。」

 

徐濠縈最近結束了經營十年的時裝店生意。(資料圖片)

 

扁桃腺炎入院小休

 

  問到他日前入院一事,Eason指可能因最近太疲累,導致病菌一下子跑出來,要在醫院吊了幾日鹽水,而扁桃腺炎令到把聲爛得很,他笑言︰「住醫院最好,唔使喺屋企散播病菌,又可以專心休息。依家要戒口,煎炸、辣嘅都唔食得,不過我終有一日會食番!」他又慶幸是過去幾天發病,如今個星期喉嚨痛,便會影響27日在中環海濱舉行的音樂會。

 

  談到按摩,Eason笑謂︰「以前未有按摩椅,就會借助屋企個牆角幫自己按背脊,(你屋企有人手嘛!)人手當然最舒服,喺無人手嘅時候惟有自己按囉!現在有了按摩椅,可以輕鬆地舒展筋骨。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share