加入最愛專欄  收藏文章 

2019-03-25

紅館「初夜」獨欠胡鴻鈞 許廷鏗封欣宜做大婆

  【晴報專訊】許廷鏗(Alfred)前晚假紅館舉行《再見智慧齒演唱會2019》,老友胡鴻鈞不但坐第一行見證他的紅館「初夜」,胡鴻鈞事後更自爆睇騷睇到喊,足見兩人私交甚篤。

 

JW、林欣彤及欣宜以學生妹look任嘉賓。

 

  出道十年的許廷鏗,前晚首次在紅館開個唱,許廷鏗父母及胞兄、許志安、周柏豪、吳若希、釗鋒及張栢芝等前往捧場。許廷鏗唱到《護航》時,一見胡鴻鈞即上前與他selfie及遞咪,胡鴻鈞即席唱幾句,令全場尖叫。及後許廷鏗請來林欣彤(Mag)、王灝兒(JW)及鄭欣宜合唱,許廷鏗拖住中學年代已認識的JW唱歌時,一時感觸落淚,他說︰「我最想就係同呢班朋友分享呢個舞台,我開心時,佢哋會更加開心;我唔開心時,佢哋會更加嬲。」JW與欣宜更感動得一齊喊。至於encore環節,則請來謝安琪任嘉賓。

 

許廷鏗瘦身成功,大騷麒麟臂。

 

  許廷鏗完騷訪問時不禁大讚︰「初夜感覺好好呀!」對於整喊JW和欣宜,他笑說︰「我心目中一直有個紅館畫面,希望可以同我最close嘅人分享,佢哋三個算係最交心。(邊個係『大婆?』)欣宜係大婆,Mag同JW一定明。」提到鮮有公開露面的張栢芝亦有捧場,他說︰「佢自己話嚟,佢一直都有聽開我啲歌。」

 

下次開騷預老友

 

胡鴻鈞無論在台上台下一樣力撐許廷鏗,足見兄弟情。

 

  談到老友胡鴻鈞坐正第一行,許廷鏗強調座位不是由他分配,為何不請對方做嘉賓?他搞笑說︰「『初夜』梗係唔畀佢啦,下次全男班,總之就翻尋味啦!」至於胡鴻鈞前晚在社交網上載兩人合照,並留言說︰「和萬二人一起見證了你的紅館初夜,第一次睇show睇到喊,你好嘢!知道當中過程一點都不容易,但你沒有令支持你的人失望,今晚大成功,為你感到驕傲。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share