加入最愛專欄  收藏文章 

2019-12-31

自認高危一族買定保險 古天樂曾割大腸瘜肉

  【晴報專訊】古天樂(古仔)昨日出席保險公司活動,他表示平時拍戲偶有意外發生,試過被劍刺傷眼球要縫針、十字韌帶受傷等,所以深明買保險的重要性,並會一年接受兩次身體檢查。

 

古天樂早於26、27歲已購買人生第一份保險。

 

  古天樂拍動作片搞到周身傷,問到保險費用會否很貴?他表示︰「我係屬高危級別,但講到麻煩,應該係幫父母買保險,因為佢哋年紀大,即使有全面醫療保障,但到某啲年紀係會做唔到手術。」

 

  對於身家億億聲的古仔而言,他認為健康才是最重要,並自爆每年盡量都會做兩次身體檢查︰「健康用錢係買唔到,我個生活唔係平常人,工作時間唔定,食嘢又唔定,又周圍飛嚟飛去。(檢查報告點講?)好好,一切正常,我隔兩年又會去照胃鏡、腸鏡,都試過喺腸照到有瘜肉,之後做手術切除,可能食嘢有問題。(係咪食得杯麵多?)係食嘢問題啦!」傳媒追問他早前被網民發現於經濟艙食杯麵一事,古仔避談艙位級別,只笑謂︰「我食杯麵啫!我答完啦。」

 

被斟拍《倚天屠龍記》

 

古仔最近頻頻拍廣告,最新的保險廣告充滿喜感。

 

  古仔擔任香港演藝人協會會長,有指影視圈步入寒冬期,投資者都不願注資開戲,古仔坦言不單電影圈,其實各行各業都處於寒冬期,「投資者要睇回報、風險,睇社會狀況,就算我哋肯投資,無人有意慾去睇戲,氣氛都唔會好。如果有政府幫手就可以減低投資成本,呢個係新計劃,要同政府協商之餘,都要同業界坐低傾。」他希望捱過冰河時期,再次興旺就會做得更好。

 

  此外,王晶在微博宣布開拍2020年版《倚天屠龍記》,打算搵古仔與林峯飾演張翠山、張無忌兩父子,古仔直認其事,但未有透露詳情。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#保險
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share