加入最愛專欄  收藏文章 

2020-02-25

陳煒攬住男友睇《法證IV》 唔敢出街

  【晴報專訊】陳煒、湯洛雯(靚湯)昨午錄影新節目《娛樂大家10點半》,提到兩人有份演出的新劇《法證先鋒IV》播出一星期,成績相當理想,煒哥直認在疫情影響下不敢隨便外出,選擇留在家中攬實男友一齊煲劇。

 

煒哥、靚湯宣傳《法證先鋒IV》,兩人對劇集收視充滿信心。

 

  陳煒表示《法證IV》收視成績好,希望大家繼續支持,承認首周收視較預期高,令她喜出望外。問煒哥在家中是否與醫生男友陳國強攬住一齊睇劇?煒哥即說︰「咁當然啦,唔係仲有咩做啫!」面對新冠肺炎疫情持續爆發,可擔心醫生男友的工作環境有風險?煒哥續稱︰「其實男友每日都接觸唔同人,不過身為醫生都應該係專業,同埋佢會做足消毒,所以唔使太擔心。」

 

  湯洛雯補充,近日市民大多留在家中,相信會吸引更多觀眾收看劇集,希望帶起煲劇潮。記者笑問是否要打低孫藝珍和玄彬主演的《愛的迫降》?靚湯笑言︰「咁又無話要打低,總之各有各好啦。」她又表示,家中的愛犬剛接受了大手術,因此她經常出入動物醫院,其餘時間亦留在家陪伴愛犬。

 

靚湯讚老竇靚仔

 

靚湯的父親湯鎮宗(左),被指與任達華「撞樣」。

 

  此外,靚湯早前遊日本,po上「男友視角」照片令網民產生好奇,其實「神秘男友」是她的爸爸湯鎮宗,更被指與任達華似樣。靚湯回應︰「不嬲都覺得Daddy靚仔,我都希望搵到一個似Daddy嘅對象。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share