加入最愛專欄  收藏文章 

2020-03-27

無工開兼泳校停課 方力申零收入:靠積蓄過活

  【晴報專訊】方力申(小方)前晚錄影遊戲節目《娛樂大家10點半》,提到新冠肺炎疫情影響不少圈中人生計,小方自爆上月零工作,加上其開辦的游泳學校停課,他惟有靠積蓄過活。

 

方力申笑言深深感到有儲蓄習慣非常重要。

 

  方力申已有一段時間沒有在無綫亮相,他坦言因疫情關係,上月完全無工開,本月暫時也只得兩項網上工作:「電影行業已經停晒,二月我係零工作,即係等於零收入,成個月都係有出無入,所以我發覺有積蓄真係好緊要,上個月我都係靠個人積蓄度過難關。」

 

無工開的日子,方力申做義工派發口罩給獨居長者。

 

  至於有份開設的游泳學校,小方表示因應疫情,上月已開始停課,不過仍有出糧給七名全職員工:「今個月員工都要放半個月無薪假,好彩暫時未有裁員壓力,部分游水教練都係part-time形式,據我所知好多師兄弟呢段時間都轉咗做送外賣、揸的士或者Uber。依家惟有盡量撑得幾多得幾多,希望大家都捱得住。」他坦言前年開辦學校,本預計今年能夠回本:「依家睇嚟今年都應該仲輸緊,開頭仲話開校係為理想,唔係為賺錢,真係烏鴉口。」

 

贊成奧運延期

 

  另外,提到東京奧運將延期一年,小方大表贊成:「一定要押後,無可能繼續比賽,因為全世界都受疫情影響。押後一年有好有唔好,唔好嘅係運動員年紀大一年,體力亦會下降;好處係原本一啲年齡未達標嘅運動員,可以趁呢一年積極備戰,爭取奧運參賽資格。」

 

轉載自: 晴報

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share