加入最愛專欄  收藏文章 

2020-06-08

《中佬唔易做》轉行揸貨Van體驗人生 麥長青︰退休可以試下當搵生活費

  【晴報專訊】麥長青(麥包)、張松枝等拍攝的ViuTV實況真人騷《中佬唔易做》,已於上周四首播,眾人嘗試轉行展開第二人生,麥包先後做過速遞員及貨Van司機等基層工作。他昨晚接受《晴報》訪問時直言︰「揸車自由自在幾啱我,如果退休可以揸夜更!」

 

 

  節目首四集由52歲的麥包及53歲的張松枝擔大旗,兩位中佬由綠葉變主角。日前播出的第二集中,麥包當「步兵」做食物代購,第一張單要代客購買台式鹽酥雞及水果;其後他再到超市為另一位客人代買食油、米及雞蛋,順利完成工作後,更獲對方要求合照。麥包在今晚第三集會揸貨Van送貨,體驗搵食車司機的辛酸史。另一邊廂,張松枝憑三吋不爛之舌,在全無相關經驗下成功獲取錄成為收費電視營業代表,今晚他變身「街霸」落區搵客。不少網民讚節目貼地具娛樂性;有粉絲亦指麥包夠投入,盡見中佬心聲。

 

麥長青做貨Van司機也落手搬貨,他坦言能力所及亦會幫手送上樓給客人。

 

  昨晚麥包接受本報訪問,他指娘家(TVB)有不少舊同事捧場,亦有師奶及中佬觀眾支持。他說︰「無綫曾經有類似節目,不過係去外國打工,有導演同公司(TVB)講過可以做呢個模式真人騷,我都曾經諗過拍有關72行嘅節目,解構唔同行業!」

 

穿上制服的張松枝(中)今晚節目中會到鬧市搵客簽約安裝收費電視,未知他能否順利「開單」?

 

被中東口音英語考起

 

麥包做速遞員送餐做到身水身汗,直認揸貨Van比較好做。(網上截圖)

 

  麥包認為節目最重要是帶出「中佬唔服輸」的心態,他直言拍攝了四集已獲益良多︰「學到唔同行業有各自苦況,好似做貨Van司機,客人想我送埋貨,但畀人抄牌就白做,所以會叫個客畀埋泊車費!」提到經歷速遞員及貨Van司機兩個不同工作崗位,他直言︰「做『步兵』好難,反而揸貨Van好啲,我退休後都可以做夜班送貨賺下生活費,黃昏先開工比較自由!」他又爆料指做貨Van司機時曾與外籍客人出現溝通問題︰「因為個客係中東人,講英文嘅口音我都聽唔明!」他透露日前有的士司機觀眾問他何解不嘗試揸的士,麥包回應︰「我揀做貨Van,因為揸的士要好熟各區嘅路!」

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share