加入最愛專欄  收藏文章 

2020-07-07

傳TVB向藝人「加辣」自保 李佳芯︰續約先算

  【晴報專訊】李佳芯(Ali)、陳豪、黎耀祥及龔嘉欣等,昨日在電視城為劇集《殺手》造勢。有傳無綫為防因藝人個人言論及行為而造成損失,打算向續約藝員即時「加辣」,早前曾被無綫雪藏的Ali表示︰「無聽過,續約先算。」

 

江美儀以鳳姐造型與黎耀祥宣傳《殺手》。

 

  近日有報道指黃心穎的「安心事件」連累無綫損失慘重,終令無綫出招要藝人承擔責任。李佳芯早前疑因網上發表政治言論而辣㷫TVB,對於無綫向續約藝人「加辣」的傳聞,Ali坦言︰「無聽過喎,都係你哋講先知。(如果續約加辣仲簽唔簽?)續約先算啦,我份約未有耐(完)。」

 

李佳芯學陳豪谷肌,但她自嘲沒身材。

 

  陳豪穿著緊身恤衫,化身爆肌咖啡師即場沖咖啡,他說是拍完《誇世代》後養成健身操肌的成果,卻笑指︰「我平時守身如玉,依家啲女演員唔肯除,咪我除囉。」對於一家五口早前到沙灘享受家庭樂,太太陳茵媺卻被網民嫌穿得太密實,陳豪解釋︰「我無唔畀佢著三點式泳衣,因為大家都要照顧小朋友,所以最緊要著得舒服。」

 

江嘉敏拒重提「船P羅生門」

 

江嘉敏再次否認與馮盈盈鬧翻。

 

  江嘉敏與馮盈盈因「船P羅生門」事件盛傳不和,近日餘波未了,有指盈盈不滿江嘉敏收了50萬「介紹費」叫她上船,江嘉敏回應︰「件事已經完咗,要回應嘅已經回應咗,要講嘅、要唔開心嘅、要嬲嘅都已經過去,亦唔想再提呢件事,唔想再發酵落去。(同盈盈關係無變?)朋友囉。(已經唔係好朋友?)咁咪好朋友囉,哈哈。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share