加入最愛專欄  收藏文章 

2021-03-05

自揭患乳癌 籲定時自我檢查 金燕玲︰經歷令我好驚

  【晴報專訊】兩年前曾患子宮癌的金燕玲,日前開設個人YouTube頻道「金燕玲隨心。隨興」,她的第一條短片即發放震撼彈,自揭在農曆新年前發現患上乳癌,可幸及時做手術割除腫瘤。她叮囑各位女性閒時多「自摸」作檢查,並眼濕濕稱︰「我唔係難受,但個經歷真係幾驚!」

 

 

  66歲的金燕玲前日上載自己成為YouTuber後的第一段片,她透露今年度過了一個特別的農曆新年,全因與兩年前一樣,於農曆年前發現自己患癌︰「我拉筋嘅時候,突然摸到自己嘅左胸有一粒嘢,結果諗咗一晚後去問醫生可以點做,檢查完後,捱到年初五證實自己有癌症!」

 

金燕玲提到友人為她的身體憂心,一時感觸眼濕濕。(網上截圖)

 

  金燕玲表示自己的癌症屬於一期B,並強調分享第二度患癌的經歷,是希望消息從自己口中公開,並呼籲大家要做身體檢查及買保險。她直言︰「雖然我患癌,割咗粒嘢,遲啲再電療,但情況已算幸運。」她邊說邊哽咽︰「心情經過係好驚,我唔係難受,但個經歷幾驚,原來胸部對女人嚟講係幾緊要,醫生見完我話情況樂觀,因為粒嘢(腫瘤)唔大,但佢話要開刀後,一路做手術一路檢驗,無擴散。」

 

蘇施黃樂做柴可夫

 

阿蘇發布上周金燕玲在手術後「出關」的照片,相中金燕玲狀態甚佳。(FB圖片)

 

  金燕玲透露,自己入院動手術後,翌日已出院,身邊友人大感驚訝︰「我返去休息一日就出街,真係要呼籲大家,得閒無事就摸自己身體檢查,今次經驗話畀大家知,原來我發現個胸突然好脹,粒嘢會覺得『哽』住,好明顯,如果你摸到一粒奇怪嘢,就立即搵醫生。」她並稱︰「我中過流感,兩年前後打孖上有兩個癌症,但我不得不講我係好幸運嘅人,絕對係不幸中之大幸。」她又呼籲大家不要節省買保險的錢,自己生病亦不想令身邊人有經濟負擔。

 

阿蘇上月在家慶生,老友關之琳(右一)亦是座上客。

 

  另一方面,金燕玲的密友蘇施黃昨日在FB發布二人合照,並稱︰「佢(金燕玲)真係好犀利,做完手術第二日已出院,第三天已出街,佢話唔好當自己有病匿埋喺屋企喎。我做司機蘇,駕車也小心翼翼,費事揼親佢!」阿蘇衷心感謝各界關心,亦叮囑大家訂閱金燕玲的YouTube頻道。至於網友指金燕玲一發現不妥立即搵醫生,可見她處事果斷;亦有人讚她心態非常樂觀。

 

阿蘇與金燕玲在新年期間到訪慈山寺,巧遇古巨基與太太Lorraine、囝囝Kuson。

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share