加入最愛專欄  收藏文章 

2021-03-05

同導演「講數」拒太太被睇蝕 鄧健泓自認大男人︰我有底線

  【晴報專訊】鄧健泓(Patrick)日前接受阮小儀主持的《小儀與13型男》訪問,他在節目中自認大男人,除了每次家庭聚會都會主動埋單之外,更不會讓太太石詠莉穿著性感衣裳展露人前。

 

Patrick和石詠莉結婚四年,兩公婆感情有增無減。

 

  鄧健泓擔任小儀的約會對象期間,小儀並不覺得他大男人,笑言她眼中的金剛才是「大男人」,但Patrick說︰「我對住另一半嘅時候,相信自己係head住對方,我會為捍衛自己一啲堅持、原則及底線,發揮最大男人嘅氣概。」

 

Patrick和小儀在節目中約會食甜品,邊食邊談天說地。

 

  Patrick在節目中不時提及太太石詠莉,他自爆與太太相識的第一晚,對方已為他按摩︰「佢係美容師,相識第一晚同我手部按摩,適逢夜晚又浪漫,感覺好舒服,一舒服就舒服咗八年。」而他更大讚太太性格溫馴︰「我有好多朋友都話,佢有齊我歷任女朋友嘅優點集於一身。」問Patrick會否介意另一半打扮性感?他毫不猶豫表示︰「非常介意。試過有個節目想佢著性感晚裝,但之前已經講好咗我哋唔做呢啲嘢,衫要睇過晒先著,點知佢哋嗰邊無畀我哋睇,到現場畀咗幾件Deep V晚裝我太太,於是我話sorry,我哋唔會著性感衫,之後同個導演溝通完之後,大家都明白,最終唔使著。」

 

家姐埋單感動到喊

 

  基於大男人性格,Patrick每次家庭聚會都負責「食飯埋單」角色,不過有次例外,「以往家庭聚會都係我畀,呢個習慣嚟,不過有次同大家姐食飯,佢去埋單,佢話『唔駛喇,等我嚟,你都畀咗好多年!』我呆咗,唔識反應,然後自己入咗廁所喊,其實我都好想有人錫。」Patrick說起也不禁雙眼通紅。

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share