加入最愛專欄  收藏文章 

2021-04-08

衛詩雅擔心《不日成婚》票房變瘦

  【晴報專訊】衛詩雅昨日出席代言的美容院活動,自稱小時候是「毛孩」及「美人生鬚」的她,獲得贊助脫毛,她開心表示︰「好明白好多女仔有呢啲煩惱,我全身脫晒毛,好滑㗎,滑到條裙都跣。」

 

衛詩雅瘦到裙子不合身,上圍要加胸墊防走光。

 

  衛詩雅透露自己主演的新戲《不日成婚》上映,因擔心票房而壓力大增,竟令身形消瘦不少,她說︰「每日起身就好似睇股市咁,成日望住票房入座率,因為我依家周圍去謝票,但時間、地點唔定,例如今日睇到尖沙咀場次爆滿,就成班衝去謝票,成日都stand by,又瞓得唔好。」幸好新戲票房及口碑不俗,令她放下心頭大石。

 

衛詩雅姪女衛瑆妍日前大爆陳家樂戀事。

 

  忙電影宣傳後,衛詩雅透露將會原班人馬籌備開拍續集,提到她日前帶同有份參演的五歲姪女衛瑆妍現身首映,但小姪女不經意踢爆曾見過陳家樂女友連詩雅,場面尷尬。問續集可會再安排姪女演出?衛詩雅笑言不敢再安排姪女接受訪問︰「佢好開心呀,睇到自己版面咁多,話好多記者訪問佢,喺屋企講足成晚,我話你唔入行嘥晒,搶晒鏡。不過,我反而想預佢細佬(姪仔)多啲,佢細佬好靚仔。」會否想姪女入行?她即落閘︰「唔想,因為見過五光十色世界後,會無晒童真,好老積。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share