加入最愛專欄  收藏文章 

2021-05-11

苦呻單身5年 方力申狂玩交友App

  【晴報專訊】方力申(小方)與關心妍(Jade)昨日現身《十大傑出青年選舉2021》啟動禮,單身多年的小方在前晚無綫節目《諸朋好友》自爆有玩交友App,小方笑言節目播出後,即收到不少交友邀請:「多咗女仔add我,平時得四、五個,噚晚(前晚)有11、12個!」

 

方力申坦言在疫情期間難以結識新朋友,令他非常苦悶。

 

  向來是圈中筍盤的方力申,原來一直心急「脫單」,他自爆玩了交友App四個月,由於他以真實身份玩App,經常被網友問他是否真人。他說:「我單身咗五年,睇睇能否喺人海中眾裏尋她,試下一見鍾情嘅感覺!(緋聞女友陳瀅有無玩App?)咁唔使用App都同佢傾到偈!」他坦言《諸朋好友》的訪問播出後,多了不少女生主動add他:「平時得四、五個,噚晚(前晚)有11、12個!」

 

方力申搞笑指當年與葉璇在鏡頭前互寸,是他的代表作。(網上截圖)

 

  早前疑似「朱凌凌」吳偉豪的全裸沖涼短片在網上瘋傳,問小方可試過自拍沖涼片給朋友欣賞?小方笑說:「唔會,我啲嘢大家都睇過晒!」另外,谷德昭早前替小方澄清主持無綫04年奧運直播節目時,沒有跟葉璇互寸,昨日小方回應︰「我都問谷德昭點解咁遲先講出嚟,佢話一直都有講。(可有怪佢?)無!呢件事係我演藝事業代表作!」

 

被要求做港姐提名人

 

關心妍密密教唱歌,現時約有70個學生跟她上堂。

 

  另外,小方透露日前到慣常光顧的咖啡店時,竟被要求做港姐提名人︰「有個女仔同我戴口罩影過相,之後職員話個女仔想我做佢提名人!(驚除罩唔靚女?)唔係,其實我未見過佢個樣,大家係陌生人,最後都推咗。」同場的關心妍近日義務當唱歌老師,但疫情肆虐逾一年,籌務經費亦受影響︰「之前教唱歌營運基金,但疫情後堂數減少,但有好多支出,都幾吃力,好彩有老公出心出力幫我解決問題!」她有意找朋友「揼心口」幫忙︰「我想搵龔柯允教唱歌,黃劍文就教結他!」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share