加入最愛專欄  收藏文章 

2021-05-12

蘇格蘭返港隔離 喬寶寶自備公仔麵對抗劣食

  【晴報專訊】早年已移民蘇格蘭的喬寶寶近日返港,準備本月底出席有份演出的電影《我的印度男友》首映。正在酒店隔離的他昨日接受《晴報》訪問,笑言叫外賣時不慎中伏,幸好他早已準備公仔麵及乾糧。他又透露居於英國的胞姊一家亦不幸確診新冠肺炎,令他擔心不已。

 

喬寶寶為了21日隔離,帶備大量餅乾及杯麵。(受訪者提供)

 

  目前在青衣某酒店隔離的喬寶寶,透露昨日踏入隔離第十天,由於英國屬高危地方,所以回港後要隔離21日。喬寶寶表示︰「如果悶就睇電視,同屋企人傾下電話、上網,今次返嚟會逗留兩個月,我都無返嚟香港半年,今次返嚟出席首映,同探下親朋戚友。」最近香港隔離營的劣食隔離餐成全城熱話,雖然喬寶寶在酒店隔離可以叫外賣,但他昨日點一道長通粉時亦不慎中伏,幸好他帶定大堆麵食乾糧,又有即沖奶茶,準備充足。

 

本來滿心期待「粟米魚長通粉」午餐的喬寶寶,看到外賣「真身」即胃口大減。(受訪者提供)

 

妻子印度親戚染疫亡

 

喬寶寶上月度過52歲生日,家人聚在一起慶祝。

 

  喬寶寶透露自己與身在蘇格蘭的家人已接種疫苗,他與太太接種阿斯利康疫苗,而媽咪及細仔等則打輝瑞疫苗。問他打完疫苗可有不良反應?他說︰「我打完第一針之後有發冷同發熱,左邊膊頭痛咗一日,太太就痛咗三日,同埋有發燒。」他指居住在李斯特城的胞姐、姐夫及子女一家六口早前不幸確診新冠肺炎︰「我姐夫最辛苦,喺屋企瞓咗十日。」

 

喬寶寶的大家姐(左二)一家不幸染疫,幸好現已康復。(受訪者提供)

 

  提到印度疫情失控,喬寶寶指太太一名居於當地的姪兒亦不幸染疫身亡︰「姪兒係個30幾歲嘅後生仔,最初係咳同發燒,後尾愈嚟愈嚴重,入咗院兩日就走咗。」

 

  喬寶寶不禁連珠炮發斥責說:「印度啲廟宇仲多過學校同醫院,滿天神佛,導致市民太過迷信;好似03年沙士咁,當時印度人無乜事,所以就以為今次都會無事。咁啱早前印度有選舉,好多遊行示威,加上佢哋啲口罩幾乎係homemade,好多都係用手巾仔就當口罩,劣質好多,唔似我哋戴緊嘅口罩咁有防禦力,所以先爆發得咁勁。」他無奈指印度太少人打疫苗︰「依家得幾個%嘅人打咗疫苗,幾時先去到一半?其實愈早打愈早脫苦海,之前我老婆啲兄弟有得打時又唔打,依家就算想打都無得打。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share