加入最愛專欄  收藏文章 

2021-05-21

自認狼虎之年 小儀同森美15歲女爭Edan

  【晴報專訊】小儀昨日出席ViuTV下周一(24日)首播的全新節目《中女唔易做》記者會,提到森美的15歲女兒與她同樣是MIRROR成員呂爵安(Edan)的「爵屎」,森美更封Edan為「女婿安」,小儀即自信Edan會揀「經驗豐富」的自己,場面搞笑。

 

小儀(左)和趙學而異口同聲表示打工期間十分貼地。

 

  小儀昨日與趙學而、楊思琦、康子妮、朱薰及杜如風出席記招,六位中女在節目中投身不同行業,紀錄各人所遇的經歷及困難。現年50歲的小儀直認自己切切實實是一個中女,學而則笑言︰「所以我醒呀,早幾年已經叫人稱呼我做『阿婆』,反正人都要老㗎啦,所以早啲調整自己心態。」小儀表示認同,她指20多歲時跟現時在身體、心境和行為上都大不同,她又謂︰「我好享受做中女,以前好多嘢好怯,如果廿幾歲畀我見到Edan,我會唔敢表達。」小儀被取笑是因為已屆狼虎之年,身旁的學而指狼虎之年是形容某個狀態,小儀聞言即說︰「咁我anytime都狼虎,哈哈!(想食咗Edan?)食任何人,不過,我係欣賞佢啫,唔好講到我好似女色魔咁。」

 

呂爵安

 

杜如風穿高踭鞋腳震

 

杜如風(中)不習慣穿高踭鞋而「發軟蹄」,要康子妮攙扶才可站穩。

 

  小儀又被問到森美女兒與她爭Edan,小儀表示︰「哦,女婿安呀!(人哋個女15歲咋?)咁又點呀?15歲呢啲無知㗎嘛,我呢啲經驗夠,問心,你要個有經驗定無經驗?咁梗係有經驗啦!」她又指站在粉絲立場,多個人鍾意Edan是好事。另外,杜如風昨日穿著一寸半高踭鞋現身,坐在椅子上被推出場,就連站立也步履不穩兼腳震震,要身旁的朱薰借力及由康子妮攙扶才有氣力站立。事後她解釋︰「我五年無著高踭鞋,頭先著咗一分鐘就抽筋,企唔直,陣間返去就掉晒啲高踭鞋。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share