加入最愛專欄  收藏文章 

2021-05-21

有意茹素保健康 胡定欣:行超市避開零食區

  【晴報專訊】胡定欣昨日出席馬德鐘太太張筱蘭的《健康長壽︰香港實證研究》新書發布會,定欣坦言今年已經踏入女人四十,所以決心實行健康飲食,更有意效法馬德鐘夫婦茹素。

 

(左起)周家怡、敖嘉年、朱慧敏、馬德鐘及張筱蘭,輪流分享健康飲食心得。

 

  馬德鐘太太張筱蘭博士昨日舉行新書發布會,希望積極推行茹素,胡定欣、陳庭欣、周家怡及朱慧敏等現身支持。定欣笑言今年迎接40歲,明白年紀愈大愈注重健康,所以特別落力做運動,亦希望慢慢改變飲食習慣。她笑說:「我想試下茹素,其實我平日都好少食煎炸嘢,驚影響皮膚,開工出鏡會唔靚。但我本身鍾意零食,所以每次行超市都盡量避開零食區;飲酒會酌量咁飲,提醒自己唔可以過量,一班朋友食飯開心先會飲少少。」

 

胡定欣隨年齡增長,生活習慣亦要改變。

 

  至於感情方面,單身的定欣毫不心急:「順其自然啦,有健康身體先可以做其他嘢。(考慮雪卵?)呢啲又係另一樣嘢,暫時未有打算,都係交番畀我自己處理啦。身邊朋友結婚生仔好開心,但唔同人有唔同計劃。」

 

馬德鐘被爆曾酗酒

 

  張筱蘭博士在台上大爆老公馬德鐘以前是「食肉獸」及試過酗酒,後來變成素食者。馬德鐘表示受太太影響,改變不良習慣:「屋企人有三高,我唔想咁樣,加上我有脂肪肝,成個人腫咗,幾乎無得撈。」幸好茹素半年後,馬德鐘的身體及面色也好得多,他笑說:「呢個就係坊間話我整容嘅『真相』囉!」事後他特別澄清並非酗酒那麼嚴重,只是以往出席飯局時會飲酒:「我爸爸中過風,慢慢手腳都無法郁動,令我開始改變飲食習慣,連蛋都少食。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share