加入最愛專欄  收藏文章 

2021-05-31

感激「老婆」無條件支持 193@ERROR︰一路走來都係神蹟

  【晴報專訊】因敢言而爆紅的ERROR成員郭嘉駿(193),一句口頭禪「知我咩料啦」變得街知巷聞。193最近推出首隻單飛歌曲《睡到三點》,MV截至昨晚九時已超過94萬點擊,當大家現在都「知佢咩料」時,193最感激一班由《全民造星》已全力支持他的「老婆」(粉絲)︰「點會黐線到鍾意193而唔係姜濤?」

 

 

  郭嘉駿在ViuTV節目《ERROR自肥企画》中,選擇製作第一首單飛歌曲《睡到三點》,不但邀得人氣KOL阿冰及阿Gi拍MV,熱愛時裝的他更包辦MV中的睡衣服飾,滿足他三個「自肥」願望。193早有出歌心願,眼見隊友肥仔(梁業)及吳保錡先後出歌,令他一直心癢癢;今次終於有歌派台,193親自操刀填詞講失戀,他認為以往的193總是被定型為「黐線佬」、「搞笑佬」,正好趁今次表達自己的鬥心。

 

粉絲派雪糕應援

 

粉絲精心送上有193標記的眼膜給各大媒體宣傳新歌,獲阮小儀貼堂大讚。(IG圖片)

 

  「相信大家都無諗到193會出歌,我唔理人點睇,一路都有學演戲同唱歌,跳舞就真係唔鍾意,所以放棄咗。」193坦言單純利用節目資源製作歌曲並不足夠,惟有碌人情卡,「肥仔出首歌都幾十萬,已經夠我出20首啦!Madboii(作曲人及監製)無問價錢就幫我起隻demo,我自己再拎一嚿錢補貼,因為藝術作品係有價值,我唔想壓搾創作人嘅心血。」

 

193特別為MV設計的「壽衣款」圖案睡衣,不少網民表示想買。

 

  193針對電視數據盒錄收視的言論,令他的IG followers激增,更已經拋離MIRROR「人氣王」姜濤,他說︰「我識分愛戴我同純粹follow我嘅人,我好歡迎嘅,多followers就多廣告賺到錢。」一班「老婆」(粉絲)為迎接「老公」單飛出歌,由今日起至下月中,自資炮製連串大規模應援活動,包括巴士站燈箱應援廣告、商廈大電視廣告,下月5日更會在銅鑼灣街頭安排雪糕車派雪糕及其他應援物,認真厲害。

 

一班「老婆」過往為193舉行生日會,陪伴偶像一起成長。(IG圖片)

 

  193特別感激「老婆」的付出:「其實由《全民造星》一路走來。都係一個神蹟,係鍾意都鍾意姜濤啦!點會黐線到鍾意193而唔係姜濤?真係好多謝佢哋嘅無條件支持,好多謝、好感恩有呢一班粉絲。」

 

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share