加入最愛專欄  收藏文章 

2021-06-18

2歲囝囝變反叛 陳凱琳爆鄭嘉穎做壞人鬧仔

  【晴報專訊】陳凱琳(Grace)誕下兩個兒子後,現時專心湊仔。Grace昨日出席慈善活動時,透露兩歲多的大仔鄭承悅(Rafael)踏入「Trouble Two」反叛期,但自己不忍心責備,所以老公鄭嘉穎教仔時負責做壞人角色。

 

陳凱琳跟小妹妹相處融洽,但她暫時無意追第三胎。

 

  陳凱琳昨日出席《仁濟關愛小領袖月捐及義工計劃》啟動禮,大會安排她與兩位小女孩一起做手工,相當合拍。問Grace可有意再追個女兒?她笑說:「我同老公就無乜,反而身邊嘅人覺得我生咗兩個仔,點都生個女,但係在於我來講兩個仔就啱啱好。」她表示跟兒子相處較為直接:「男仔比較簡單,溝通起嚟較容易明白,只係大仔有時會反叛。」

 

面對大仔Rafael扭計,鄭嘉穎決定充當壞人教仔。

 

  Grace透露大仔Rafael試過出街時扭計,不肯戴口罩:「於是我同老公堅持唔出街,咁大仔就會即刻戴番口罩,佢識睇眉頭眼額。」她指有時大仔頑皮時,自己不忍心責備,每次老公嘉穎見狀便教訓兒子:「自從嗰次之後,嘉穎就變咗做壞人。不過我哋會一齊氹個仔,總之會一致。」

 

安排入讀傳統學校

 

  提到大仔快將入讀幼稚園,Grace希望安排囝囝入讀傳統學校:「因為我好細個去加拿大讀書,有啲遺憾,所以想個仔學好中文,同埋都想佢搭校巴,學識獨立。」另外,提到周日是父親節,Grace表示疫情下只會留在家中簡單慶祝,她又笑說:「我準備咗禮物畀我爸爸,因為我唔想忽略佢,有次行街佢睇中咗個銀包,但覺得好貴唔想我使錢。後來媽咪話爸爸好鍾意個銀包,咁我識做買畀佢,佢不知幾開心。」

 

轉載自: 晴報

全城注視!銀行定存比較神器,助你搵到最佳息率!► 立即了解

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#陳凱琳 #鄭嘉穎 #子女
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share