加入最愛專欄  收藏文章 

2021-06-23

試音準備殺入樂壇 盧慧敏被男友Ian靚聲冧暈

  【晴報專訊】MIRROR成員陳卓賢(Ian)的模特兒女友盧慧敏(Amy Lo),昨日與許廷鏗(Alfred)結伴出席口罩活動,Amy透露近日正積極試音,準備殺入樂壇與男友「爭飯碗」,但她昨日卻大賣口乖,笑言最愛聽男友Ian唱情歌。

 

盧慧敏秘密練兵,為進軍樂壇做好準備。

 

  盧慧敏昨日透露近日除了出席公開活動外,還忙於試音,她說︰「因為公司成日見我喺到哼唱,所以叫咗我去試音,試下唔同發展。」可會叫男友Ian教自己唱歌?Amy婉拒說︰「我會搵女老師教我唱,女仔教女仔會知點用把聲唱得好啲。(驚唱得唔好男友會鬧?)又唔係,大家都係成年人,唔會鬧嘅。」兩人可有機會情侶檔合唱?Amy說︰「未,我都係啱啱開始,況且佢又會同啲隊友有唔同發展,所以我同佢會分開(唱歌)。」

 

陳卓賢

 

  Amy與Ian正值熱戀期,問到男友可有私下唱情歌冧她?Amy笑笑口稱︰「又無喎,平時有聽佢啲情歌,所以都足夠;我同廣大粉絲一樣等聽佢出新歌,唔會私有。同埋我好鍾意佢把聲,唱歌好好聽,在公在私都好鍾意聽佢唱歌。」早前Ian表示未收到Amy送的生日禮物,她笑說︰「我送咗生日祝福畀佢,無價㗎!遲啲等佢無咁忙先補祝,唔想草草了事。」至於在父親節可有見男友家長?Amy說︰「無,我只係同自己屋企人慶祝,未見過家長,等時機成熟先。」

 

許廷鏗無罩出街被當怪獸

 

許廷鏗與盧慧敏昨日大受市民歡迎。

 

  同場的許廷鏗透露跟口罩品牌有一段網上情緣︰「我之前戴住呢個品牌嘅口罩po咗限時動態,佢哋咁啱睇到我用,就係咁結咗緣。」身為牙醫的Alfred需要用大量口罩,但之前選用其他牌子口罩時,曾患上皮膚敏感,他說︰「加上鼻敏感,都搞咗一輪,但呢款口罩就無事。」他自爆試過外出忘記戴口罩︰「當時個個都望住我,被人當怪獸咁望。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#盧慧敏 #許廷鏗 #陳卓賢
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share