加入最愛專欄  收藏文章 

2021-06-23

10歲愛犬患癌 林夏薇淚崩:驚狗狗醒唔番

  【晴報專訊】林夏薇(薇薇)、陳展鵬及馮盈盈等前晚到電視城出席《逆天奇案》慶功宴,慶祝劇集成為「2021年兩綫劇集收視冠軍」。不過薇薇到場時眼濕濕,原來她的十歲愛犬「金豬」患上癌症,要接受全身麻醉檢查,她提到愛犬病情時忍不住激動爆喊。

 

林夏薇談到愛犬病況,不禁淚灑人前。

 

  愛狗如命的林夏薇,前晚提到「金豬」的病情時非常憂心,表示愛犬接受電腦斷層掃描檢查:「睇下狗狗腫瘤情況,再決定係咪做手術,頭先佢全身麻醉,真係好驚佢醒唔番,好彩佢醒咗我先趕嚟慶功宴。」薇薇忍着淚指「金豬」年紀大,怕牠患病痛苦:「狗狗好有靈性,可能佢唔想我唔開心,但我知道佢病又唔敢喺佢面前喊,我會盡最大努力搵醫生救佢,始終佢年紀大,希望佢健康,會畀多啲正能量佢。」

 

林夏薇非常疼惜十歲大的狗狗「金豬」。(IG圖片)

 

  除了「金豬」生病,原來薇薇雙親在廈門飼養的另一愛犬「虎仔」日前不幸離世,連番打擊令薇薇十分傷心:「連續兩日有壞消息,我接受唔到,最擔心係屋企人,因為狗狗陪咗佢哋13年。」她坦言太傷心,原本打算缺席慶功宴:「我心情好複雜,但多謝大家支持套劇,有呢個成績值得開心。」

 

陳展鵬享受囡囡按摩

 

(左起)馮盈盈、陳展鵬及林夏薇希望《逆天奇案》開拍續集,延續劇中三角戀。

 

  同場的陳展鵬表示父親節當日放假,可以好好慶祝:「我分別同爸爸、外父走兩場食飯,囡囡(小豬比)太細個仲未識慶祝,但返屋企佢好乖幫我拎拖鞋,又同我按摩,已經係最好嘅禮物。」至於馮盈盈提到《逆天奇案》大結局獲30.2點收視佳績時說:「我研究拍花絮片回饋觀眾,好多人憎我個角色,可以拍我被薇薇糟質嘅片。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#林夏薇 #逆天奇案
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share