加入最愛專欄  收藏文章 

2021-07-20

默認入結婚墳墓 黎明演唱會上暗示已再婚

  【晴報專訊】黎明(Leon)前晚順利完成一連九場《Leon黎明Talk & Sing 2021紅館演唱會》,Leon與女助手Wing的感情事一向低調,但Leon在前晚尾場演唱會中,自認已進入了結婚的墳墓,似暗示已經再婚。

 

Leon解釋自己以前受訪時說話太「跳線」,才有「金句王」的稱號。

 

  黎明尾場個唱吸引不少圈中人捧場,包括前緋聞女友李嘉欣和老公許晉亨、林建岳、余德丞、蔡思貝等。身穿白色西裝的Leon以一曲《夏日傾情》揭開序幕,緊接一口氣獻唱多首經典金曲;在唱畢《情深說話未曾講》後,Leon便開始talk show部分,他憶述早於20多年前到韓國宣傳時,已經有人教他用手指做心心手勢,他表示︰「個人唔太鍾意做『細藝嘢』,特別係男人,感覺好肉麻同含蓄;如果對住熱情嘅人做,對方又會無乜感覺,咁不如直接講『I love you』。」

 

請自己做嘉賓

 

Leon前緋聞女友李嘉欣和老公許晉亨拍拖睇騷。

 

  至於歌迷最期待的嘉賓環節,尾場由黎明「一人分飾兩角」,Leon笑說︰「黎明請黎明無問題,頭先嘅黎明已經入咗棺材(意指結婚是男人的墳墓),我代佢由棺材行番出嚟,唱《情緣》畀大家聽。」其實早於首場個唱,嘉賓林海峰已稱呼Wing為「黎太」,當時Leon未有否認,他前晚更暗示已經再婚,首度公開Wing的「天王嫂」地位。

 

Leon直言自己不喜歡做「手指心心」。

 

  在演唱會尾聲,Leon突然有感而發︰「有時我都想自己坐喺下面聽黎明唱歌,但唔得。」之後他做出心形手勢,繞場一圈答謝觀眾,並送上祝福︰「祝大家身體健康、開開心心、工作順利,拍拖開心、家庭開心,平平凡凡過一個美好人生。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#黎明 #紅館 #演唱會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share