加入最愛專欄  收藏文章 

2021-07-27

陳自瑤恐女一夢碎 王浩信︰有講加油

  【晴報專訊】《刑偵日記》本周進入結局篇,劇集收視持續下跌,有消息指劇集調至十點三時段後,收視仍未有上升,但主角王浩信有信心結局周的收視反彈。另外,有傳因《刑》劇收視強差人意,而拖累太太陳自瑤擔當女主角的劇集開拍無期,浩信稱已安慰對方。

 

王敏奕笑指王浩信是「TVB菲比斯」!

 

  《刑偵日記》一眾演員昨日出席宣傳活動,為配合奧運舉行,藝員們即場比拼乒乓球。王浩信表示小學時曾接受乒乓球訓練,但中學時就專注籃球及羽毛球,他笑言︰「可能我有身高優勢,手長腳長比較適合呢啲運動。」談到香港運動員於奧運表現理想,浩信十分高興,並透露有留意羽毛球選手伍家朗的比賽,亦有幸曾一起打波,希望對方能在奥運會上奪取獎牌。

 

  問及劇集收視持續下跌,浩信指自己沒有失望︰「有信心收視可以反彈,希望有廿幾點,有廿幾點已經好叻,因為好多觀眾都睇咗,收視都未必反映到劇集嘅質素。」有指因《刑》收視不佳,令未開拍的新劇即時煞停,並需重新審視劇本,連累太太陳自瑤首次做「女一」的劇集隨時泡湯,他說︰「唔關事,呢啲等公司處理。(有無安慰下太太?)都有同佢講加油,佢嘅努力公司會睇到,做演員嘅難處就係咁被動。」

 

黎諾懿太太二胎後封肚

 

黎諾懿指暑假帶囝囝小春雞到處玩,已讓他十分疲倦。

 

  另外,同場的黎諾懿日前公布太太懷孕,是否如願湊成「好」字?他表示︰「交畀太太公布,其實我只係講咗畀幾個朋友知,好似鄭伊健同蒙嘉慧,我相信佢哋唔會爆出去。」諾懿指無論今胎是仔或女,太太都會封肚,並透露太太想拍攝大肚照,「因為小春雞出世之後好忙,無時間影靚相,連BB仔出世嘅腳印仔都無印過。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#刑偵日記 #王浩信 #陳自瑤 #黎諾懿
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share