加入最愛專欄  收藏文章 

2021-07-29

「大叔」拍戲有代溝 伊健嘉樂靠珍珠奶茶冧新演員

  【晴報專訊】鄭伊健與錢嘉樂昨日出席電影《深宵閃避球》開鏡儀式,二人在戲中飾演教練,與一班年輕女演員合作,年過半百的伊健和嘉樂坦言有代溝,就連「萬歲」食物也要花盡心思去討好眾人,認真搞笑。

 

伊健和嘉樂合作無間,連訪問都火花四濺。

 

  鄭伊健、錢嘉樂、周家怡、鍾雪瑩、雲浩影、陳海寧、黃淑蔓及李靖筠昨日出席開鏡儀式,英皇集團主席楊受成亦現身支持。伊健和嘉樂繼電影《黃金兄弟》後再合作,在片中飾演閃避球教練,藉運動教導一班年輕人重回正軌。嘉樂指新片是勵志電影,表示年輕人要有目標才會熱血︰「我細個都有目標㗎,唔係點撈咁耐呀!」伊健說︰「電影劇本幾得意,講上一代同下一代溝通唔到,但又想表達大家點樣可以混埋一齊。」

 

伊健和嘉樂跟青春無敵的年輕女演員已經混熟,眾人談笑風生。

 

  問兩位「大叔」與一班年輕演員可有代溝?嘉樂說︰「的確係有代溝嘅,但代溝唔係絕症嘛,我哋以前都會笑上一代咁樣拍電影啦。」伊健透露一班年輕女演員起初面對前輩時也會戰戰兢兢,但熟絡後開始跟前輩開玩笑。伊健自爆︰「有樣嘢一定要講,以前『萬歲』會買凍檸茶、菠蘿油、蛋撻,但呢啲已經唔興㗎喇,依家要買蜜糖雞翼、芝士蛋糕同珍珠奶茶畀佢哋。」問伊健跟她們有沒有代溝?他笑指︰「我本身有少少智障,溝通上有問題,佢哋又好主動,所以大家傾到偈。(喺佢哋面前係男神?)你問佢哋,我唔方便答。」

 

周家怡拒認一姐

 

  同場的周家怡日前42歲生日,劇組人員昨日特別送上蛋糕為她補祝生日,當她拍照時,身旁的楊受成笑謂︰「係啦!佢係(英皇電影)一姐好耐啦!」嚇得她耍手擰頭。事後周家怡表示︰「咁講會嚇親人。」至於可有計劃人生大事?她百無禁忌說︰「殮葬呀?如果話無人追又好似好削,不過依家無拍拖,到咗呢個年紀都無所謂,一個人都好開心。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#鄭伊健 #錢嘉樂 #深宵閃避球 #代溝 #周家怡
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share