加入最愛專欄  收藏文章 

2021-08-03

IG求限量版波鞋惹KOL炮轟 193粉絲嬲嬲豬︰抽錯水好黐線

  【晴報專訊】郭嘉駿(193@ERROR)近日再惹是非,日前他在IG限時動態徵求購買限量版波鞋的妙法,被KOL「家明」抽水指193「搲鞋」,並鬧爆「明星唔係咁做」。不過,網上輿論一面倒狠批家明抽錯水、為鬧而鬧,193更在對方的發帖上取笑他「你真係唔識㗎喎」。昨日193繼續在IG上載潮look型仔相,心情似乎未受影響,不少網友亦撐他繼續做自己。

 

 

  早前193在IG限時動態上載兩對限量波鞋的照片,並在圖片以英文留言︰「我想要這兩對,US12(鞋尺碼),有無人幫到手呀」似乎向網民徵求購買方法。KOL家明隨即發長文向193開火表達不滿,以「明星,唔係咁做的」為題,並謂「藝人搲job見得多,搲鞋第一次見。」然而,不少網民卻對家明的帖文大表不滿,紛紛留言支持193,並寸爆家明抽錯水。193亦在家明的「抽水發帖」直線還擊︰「你真係唔識㗎喎」,該留言錄得逾12,000個like,比起家明原帖文的like數更多,可見不少粉絲力撐193。

 

193在IG擁有超過40萬粉絲,是廣告商的寵兒。

 

參演劇集美國播放

 

193發布的限量版波鞋充滿復古味道,全球瘋搶,可謂「一鞋難求」。(IG截圖)

穿上自家品牌T恤出Po,193的潮look型到爆。(IG圖片)

 

  其後,193上載NBA球星Isaiah Thomas同樣於限時動態求鞋的截圖,指「好多門外漢真係唔識㗎喎」。面對外界輪流指責,前晚家明在FB出po宣布封筆。至於193,昨日傍晚於IG上載自己配襯簡單服飾的靚仔相,並寫道︰「放假嘅時候我唔會gel頭,甚至唔吹頭就直接出街,知我咩料啦。」看來心情大好。

 

ERROR四子上月尾首度踏上紅館舞台,193(右一)非常感觸。

 

  此外,193有份參演的ViuTV偶像劇《男排女將》即將衝出香港,本月18日起在美國加州灣區的KTSF26頻道播放;早前ViuTV翻拍同名日劇《大叔的愛》在港爆紅,日本的電視台亦決定於今年秋季播出香港版,認真犀利!

 

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#郭嘉駿 #193 #家明 #KOL
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share