加入最愛專欄  收藏文章 

2021-08-09

呂爵安 陳欣妍 全能新人闖天下

  【晴報專訊】對人氣男團MIRROR成員呂爵安(Edan)來說,今年可謂豐收之年,單計上半年已獲歌影視、主持、綜藝等多方面的機會;最近他夥拍「新晉女神」陳欣妍(Shirley)為動畫電影《反轉方舟動物團》配音,更獲Shirley大讚是「全能小王子」。不過Edan直言現階段並不敢當,但希望總有一日能勝任「全能」美譽。

 

 

  呂爵安今年單飛出道,推出兩首歌《E先生連環不幸事件》及《小諧星》成績理想,MV點擊率已分別破670萬及180萬,首度擔正的劇集《大叔的愛》更掀起全城熱話,多棲發展大受歡迎。Edan最近為卡通電影《反轉方舟動物團》一嘗配音滋味,他大讚過程好玩,「配卡通片可以用另一把聲、誇張啲,或者做特別嘅音效,好有趣。」Edan為《反》片獻出聲演第一次,同樣首度配音的陳欣妍,認為配音具挑戰性︰「平時演戲係由零開始,建立一個角色,但今次要做好多功課,配合番個角色同電影。」

 

「田牧CP」在《大叔的愛》中表現亮眼,讓不少劇迷肯定Edan的喜劇細胞。(網上截圖)

 

Edan想學熊貓食玩瞓

 

Shirley和Edan首次配音大呼好玩,並希望再挑戰聲演小朋友和老人家。

 

  Edan在片中聲演性格樂天的長鼻獸菲尼,他指角色性格跟自己很相似,更搞笑自誇說︰「都係好鍾意幫人、好乖同好可愛,哈哈!」而Shirley則聲演鬼主意多多的黑面狐莉亞,她說︰「莉亞好想快啲變大人,我細個都一樣好想變大人,但依家大咗又想變番細個。」

 

  雖說角色性格跟自己相像,但Edan卻認為以熊貓來形容自己更合適,「因為熊貓好懶,食完就瞓,我都好鍾意瞓覺、懶同hea,但依家做嘢唔容許我懶囉。」Shirley就自覺似大笨象,因為她喜歡大象的慢吞吞與和平,Edan即笑說︰「大笨象好大嚿喎!笨嗰方面都好似?哈哈!」Shirley即更正自己是「小象」,絕非又大又笨。

 

  Edan和Shirley首度合作配音相當愉快,他們期待有機會再度合作拍戲,但Edan竟然想跟女神Shirley有非一般的親密關係:「我希望我哋演母子!因為Shirley煮嘢食好叻,可以好似媽咪咁照顧我,而我又鍾意被照顧,咪畀機會佢發揮下。」Shirley聞言即時落閘,大聲嬌嗔說︰「唔好啦!我唔想做媽咪住…做管家或者工人姐姐都可以嘅。」

 

Shirley唔想演媽咪

 

Shirley今年擔正電影《我的印度男友》的女主角,讓觀眾眼前一亮。(資料圖片)

Edan(後排左一)演出遊戲節目《膠戰》系列,盡現「黑氣石」及「老鼠屎」搞笑一面。(IG圖片)

 

  提到兩人可嘗試演情侶,並加插「自肥」親熱戲,Edan即笑說︰「我唔想畀人打死喎!」Shirley也說︰「我先驚啦,你咁多fans。」Shirley反而希望與Edan一同拍喜劇︰「我好鍾意Edan嘅喜感,因為有喜感係好難,唔係夾硬唧人笑,而係好自然令人想笑,佢絕對係『全能小王子』。」獲讚的Edan謙稱︰「唔敢當,我絕對唔係,仲有好大段距離。我的確想每一個範疇都做到,但『全能』係樣樣都好叻,我只係啱啱起步,希望將來真係可以做到啦。」事實上,Edan及Shirley都是正冒起的矚目新星,兩位新晉男神、女神的事業發展讓人期待。

 

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #呂爵安 #陳欣妍 #反轉方舟動物團
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share