加入最愛專欄  收藏文章 

2021-08-25

自資出歌變精打細算 謝安琪密謀簽仔女做星媽

  【晴報專訊】謝安琪(Kay)昨日宣布今年12月29日假會展舉行一場演唱會,談到14歲兒子張瞻及四歲女兒張靖同樣能歌擅舞,雖然Kay暫時無意母女檔合唱,但剛自資成立唱片公司的她,揚言將來會把一對子女收歸旗下,肥水不流別人田。

 

Kay昨日舉行記者會,宣布年尾將舉行一場演唱會。

 

  謝安琪對上一次開騷已是19年紅館個唱,她坦言在疫情下盡量避免出席公開活動︰「我爆過四次肺,所以我係高危啲,呢段期間都深居簡出,不過見香港疫情都穩定,好有信心可以開騷。」Kay一手包辦作曲、填詞、編曲及監製的新歌《離不開》已奪得兩個電台的冠軍歌,她揚言開心到喊︰「一手一腳做嘅事真係好辛苦,但好有滿足感,屋企人覺得我做乜咁激動,因為今次我哋自資製作音樂,有啲唔同嘅。」是否已回本?她說:「要計數呀,拍完MV就要儲定錢拍下一隻。以前唔會諗資金運用,但今次我係投資者,真係好多嘢要諗,都好肉痛,因為想做到自己嘅水準,就樣樣都唔慳得,我又要求高,依家先發現以前食嘢唔知啲嘢貴,所以要精打細算,買餸係練唔到呢樣嘢,出歌先練到。」

 

年僅四歲的張靖識作曲兼自彈自唱,盡得父母真傳。(IG截圖)

 

  提到Kay和張繼聰的一對子女甚有表演慾,張靖更自彈自唱識作曲,但Kay暫不考慮跟女兒在個唱上合唱:「個女太細個喇,上到台唔知佢會咩反應。遲啲先一家四口同台,因為今次個騷會成熟啲。」Kay自爆仔女不時獲電影或廣告邀請合作,但她擔心工作環境太辛苦而婉拒,她笑說︰「等仔女大啲我再簽番佢哋。」

 

被張繼聰「冷落」

 

張繼聰(右)跟白只開心合照,遺忘身後的嬌妻Kay。(IG圖片)

 

  另外,張繼聰日前在街上巧遇老友白只,他分享合照及留言:「喺街買緊外賣,突然諗會唔會撞到佢(白只)呢?然後佢突然神奇咁出現,兩個都呆咗,真係兄弟嘅緣份,然後梗係影番張相先啦,然後望下後邊,就再無然後……」原來當時Kay慘被冷落,她站在二人身後呆等,Kay留言︰「呢份緣份咁珍貴,一睇就知,我同佢哋一樣咁開心。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#謝安琪 #張繼聰 #白只 #張瞻 #張靖
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share