加入最愛專欄  收藏文章 

2021-09-07

留日本旅行惹公憤 方力申「見好就收」

  【晴報專訊】方力申(小方)、余德丞(Dickson)、強尼等昨日到銅鑼灣出席「祖雲達斯體驗」傳媒預覽日,小方上月完成東京奧運採訪後,與吳業坤留日旅遊。小方日前回港完成隔離,笑言自己「見好就收」,免得留日太長時間而惹起公憤。

 

對於採訪表現獲讚,小方謙虛表示只是做好本份。

 

  方力申早前代表無綫到東京採訪奧運,工作結束後於當地逗留了十天才回港,小方笑指要見好就收︰「開頭啲人羨慕我去東京,但之後見我po食物相就開始嬲,加上當地疫情嚴峻,擔心返嚟隔離嘅日子會加長。(你今次採訪被讚,但拍檔先後被鬧?)我都係做好本份,本身係穩陣派,準備好晒問題;加上今次訪問要保持距離,可以跟住『貓紙』讀。」

 

  提到「女飛魚」何詩蓓在東奧勇奪兩面銀牌,身為前港隊游泳代表的小方為對方感到驕傲,又笑言其泳會於暑假期間生意大增。至於有指舊愛鄧麗欣「大細超」,與他分手後零聯絡,但與邱勝翊(王子)仍有互動,小方表示︰「無回應,要講嘅之前都講咗,無嘢再補充。」

 

余德丞認足球比女友重要

 

Dickson珍藏不少足球商品,其中包括熱刺的全員簽名球衣。

 

  另外,本身是足球發燒友的余德丞,昨日在活動中表現興奮,原來他當年是意甲球隊帕爾馬的粉絲,亦對同市的球隊祖雲達斯相當熟悉。問Dickson可曾帶女友入場觀賞球賽?他說︰「都試過,不過對方睇半場就瞓咗覺,我都費事嘈醒佢。對我嚟講,如果另一半唔鍾意睇波已經飛得!相反如果佢識足球,或者肯睇波就會加少少分,(足球定女朋友重要?)足球緊要啲!」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#方力申 #留日旅遊 #吳業坤 #余德丞
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share