加入最愛專欄  收藏文章 

2021-09-13

Robynn葉晴晴 新手媽媽的追夢之旅

  【晴報專訊】葉晴晴(Robynn)去年十月誕下女兒「小糯米」,小休大半年後,Robynn以全新短髮形象回歸樂壇,推出個人首支廣東歌《尚有一堆理由顯出我優秀》,道出媽媽也不能放棄追夢的態度。

 

 

  Robynn去年大肚期間孕育出新歌《尚有一堆理由顯出我優秀》,冀鼓勵大家永不放棄、勇敢追夢。Robynn感激填詞人陳耀森,切實地寫出自己身為新手媽媽的心情︰「將我由做媽媽呢個山窿入面拉番出嚟,為自己做番啲事。」

 

除了作曲,Robynn亦擔任新歌的MV導演及剪接,親力親為。

 

  不過Robynn透露歌曲的本意,並非為了生小朋友而寫︰「其實構思嘅時候,我已經有咗BB,但未感覺到做媽媽呢件事有幾顛覆我嘅生活,純粹覺得自己經歷咗好多人生轉捩點,例如離開舊唱片公司、由組合(Robynn&Kendy)變做個人發展等等…估唔到最後份詞咁應景,更加切合做媽媽之後嘅自己。」

 

不建議囡囡入娛圈

 

 

  Robynn的創作題材多數源於生活,去年推出兩首英文歌《Little Love》及《Fifth of May》,分別送給囡囡及已故母親。Robynn指自己的作曲靈感十分隨心︰「順其自然囉,有時個腦會話畀自己聽,當下想寫啲咩。(寫歌畀老公?)暫時寫唔到一首歌畀佢,哈哈!」

 

Robynn&Kendy於2012年成立,去年三月宣佈休團。

 

  多了媽媽這個角色,Robynn認為在音樂路上也多了一份意義,就是希望啟發囡囡做她想做的事。不過,當提議囡囡與她一起玩音樂時,Robynn卻說︰「千祈唔好呀!都唔係嘅…呢一行太多未知數,但最緊要佢開心;佢想入行都可以嘅,我唔建議,但都唔反對。」

 

學習平衡工作與家庭

 

上月尾生日的Robynn,一家三口staycation慶祝。(IG圖片)

 

  雖然Robynn不想女兒入行,但她直言囡囡甚具音樂細胞︰「佢好鍾意左搖右搖,有時佢喊緊,聽到我唱歌就會停。」她又笑指囡囡對音樂非常挑剔︰「有一晚我先生特登唱得好難聽,跟住囡囡勁嫌棄咁叫咗一聲;之後我正正常常唱番首歌,佢就慢慢瞓着,佢都識分咩叫好聽㗎。」

 

Robynn坦言生B後專心湊女,「小糯米」對媽咪的歌聲非常欣賞。(IG截圖)

 

  一談到囡囡,Robynn即流露出幸福笑容,她更自稱是「黐身媽媽」,正慢慢摸索工作與家庭之間的平衡︰「時間上我盡量唔會連續兩日做嘢,因為我好親力親為咁湊;心態上就慢慢摸索緊,好似我拍MV嗰日,由朝早五點拍到夜晚12點,見佢唔到一日,我就會耐唔耐拎個cam出嚟,睇下佢做緊咩,第二日我真係太掛住佢,要餐餐奶都抱住餵,雖然佢已經自己揸到奶樽。」有女萬事足的Robynn不但對家庭上心,亦開始重拾音樂事業,絕對有一堆理由顯出她的優秀!

 

 

轉載自: 晴報

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#葉晴晴 #小糯米 #尚有一堆理由顯出我優秀 #新手媽媽
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share