加入最愛專欄  收藏文章 

2021-09-28

與余詠珊無聯絡 李佳芯否認過檔有線

  【晴報專訊】前無綫助理總經理余詠珊今年四月離職,近日有傳她將回歸有線電視出任高層,主力製作綜藝節目與無綫及ViuTV對撼,並有傳她有意拉攏前「有線幫」藝人如李佳芯(Ali)、陳貝兒、黃翠如等「回巢」。Ali昨日出席活動時,直言自己與無綫尚有幾年合約,私下與余詠珊亦沒有聯絡。

 

Ali自言從來不會主動爭取工作。

 

  李佳芯昨日到銅鑼灣出席活動,被問到盛傳余詠珊有意拉攏她重返有線一事,Ali表示︰「傳啫,都唔係事實,而且我完全唔知呢件事。(同余詠珊有無聯絡?)之前佢喺TVB時候我哋都係同事關係,私底下無聯絡。(你仲有幾耐合約?)我17年續約,仲有幾年先約滿…其實係咪代表我仲後生,公司先同我簽十年八年合約呢!」

 

余詠珊

 

  談到昨日TVB宣布曾志偉升任總經理一事,Ali直言︰「自己無留意高層變動,但升職加薪係開心事,對我就無乜影響。」Ali自言並不主動,亦不太了解自己,拍劇也是接觸過才喜歡,所以公司認為適合她的工作,她都會努力做好。

 

想找老公多於奪視后

 

Ali在《智能愛人》中扮演機械人的表現獲劇迷大讚。(網上截圖)

 

  另外,Ali早前在劇集《智能愛人》中扮演機械人的演出獲讚賞,更有網民看好她再度衝擊視后,Ali謙稱︰「(頒獎禮)仲有好耐時間,好多大劇都未出街。其實我由拍劇到播出都對自己無信心,演機械人成個過程都幾吃力,都係估估下咁去做,好似摸住石頭過河,所以呢一刻我都唔諗攞獎,但有獎係bonus,都開心嘅。」Ali笑謂現階段比較希望找老公,多於再奪視后,「我想搵個老公,唔係想搵個男友。事業係重要,但我滿足現狀,感情就難控制,如果有得揀,梗係揀樣控制唔到㗎啦。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#余詠珊 #李佳芯
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share